Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " یک نمونه اولیه برای تعیین نوع خون بر مبنای پردازش تصویر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک نمونه اولیه برای تعیین نوع خون بر مبنای پردازش تصویر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Fourth International Conference on Sensor Device Technologies and Applications
سال انتشار
2013
کد محصول
1008328
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract
 

This paper presents a new methodology for blood phenotyping based on the plate test and on image processing techniques to determine the occurrence of agglutination (between blood sample and reagent). A portable device for ABO-Rh blood typing and blood phenotying that automates all the analysis procedure, including mixture/centrifugation, reading and interpretation of results is presented. The system was tested with donor blood samples

چکیده

این مقاله یک روش جدید برای فنوتیپی خون بر مبنای تست صفحه و تکنیک های پردازش تصویر جهت تعیین رخداد آگلوتیناسیون (بین نمونه خون و واکنشگر) ارائه می­ کند. یک دستگاه قابل حمل برای تعیین نوع خون ABO-Rh و فنوتیپی که تمام رویه تجزیه و تحلیل را شامل مخلوط/سانتریفوژ، خواندن و تفسیر کردن نتایج را خودکار می کند، ارائه شده است. سیستم با نمونه های خون اعطأ کننده تست شده است.

1-مقدمه

روند تعیین نوع خون قبل از تجویز انتقال خون ضروری است، اما در برخی موارد، به دلیل خطر زندگی افراد، لازم است خون به سرعت تعیین شود [1-3]. در این شرایط اضطراری، هیچ زمانی برای تعیین نوع خون وجود ندارد و بنابراین رویه تعیین نوع خونی O منفی (اهدا کننده جهانی)  است [1-3]...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




blood type determination
phenotyping
image processing techniques

ثبت سفارش جدید