Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " نهان نگاری کوانتومی: مروری کلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نهان نگاری کوانتومی: مروری کلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Security and Its Applications
سال انتشار
2010
کد محصول
1008379
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Watermarking is the practice of imperceptibly altering a cover to embed a message about that cover. Watermarks are inseparable from the cover in which they are embedded. Unlike cryptography, watermarks can protect content even after they are decoded. Quantum watermarking is a new-born subfield of the young field of digital watermarking. In this paper, we review the proposed encoding decoding algorithm for quantum watermarking

چکیده

نهان ­نگاری عملیات تغییر خیلی خفیف یک پوشش به منظور قراردادن یک پیام در مورد آن پوشش است. نهان­ نگارها از پوششی که در آن قرار داده شده­ اند جداناپذیر هستند. بر خلاف رمزنگاری، نهان ­نگارها می ­توانند حتی پس از آنکه رمزگشایی شده ­اند، از محتوا محافظت کنند. نهان­ نگاری کوانتومی یک زیر رشته­ ی نو ظهور از رشته­ ی نوبنیاد نهان­ نگاری است. در این مقاله، به مرور الگوریتم رمزنگاری رمزگشایی پیشنهادی برای نهان­ نگاری کوانتومی می­ پردازیم.

1-مقدمه

بیومتریک ­ها روش­ های خودکار تشخیص یک فرد بر اساس یک فیزیولوژیک هستند و یا نهان­ نگاری یک فرآیند تعبیه ­ی اطلاعات درون داد­ه ای دیجیتال به روشی مخفی و نا مشهود است. امروزه نهان­ نگاری استفاده ­ای وسیع در برنامه ­های کاربردی حفاظت از حق چاپ، انگشت ­نگاری، حفاظت از کپی، ورود و خروج محتوا، نهان­ سازی اطلاعات، و غیره دارد. می ­توان نهان ­نگاری را به دو دسته ­ی کلی طبقه ­بندی نمود: نهان ­نگاری دامنه فضایی و دامنه فرکانسی. در نهان­ نگاری دامنه فرکانسی، محیط از دامنه­ ی فضایی به دامنه ی فرکانسی تبدیل می­ شود، سپس برخی از الگوریتم­ های نهان ­نگاری اعمال می شوند، و نهایتا اطلاعات نهان­ نگاری ­شده به دامنه­ ی فضایی بازتبدیل می ­شوند. علاوه بر این، برای برخی از انواع محیط ­ها، عملیات رمزگشایی و رمزنگاری مشخصی قبل و بعد از اعمال الگوریتم نهان­ نگاری انجام می ­شود...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Security
quantum
data hiding
watermarking

ثبت سفارش جدید