Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " حفظ انرژی و امنیت در شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حفظ انرژی و امنیت در شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Electronics and Communication Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1008471
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
833 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

In Wireless Sensor Network (WSN), two major challenges are how to conserve the battery power of a sensor and to impose a series of security challenges. The intend of this paper is to investigate the power conservation techniques and security related issues and challenges. We also discuss the holistic view for ensuring and robust security in Wireless Sensor Networks

چکیده

در شبکه‌ ی حسگر بی ‌سیم (WSN) دو چالش عمده ‌ای که وجود دارد این بوده که چطور می ‌توان انرژی باتری یک حسگر را حفظ نموده و یک سری چالش‌ های امنیتی را حل و فصل نمود. در این مقاله، هدف بررسی تکنیک ‌های حفظ انرژی و مسائل امنیتی مربوطه و چالش ‌های همراه با آن می ‌باشد. همچنین یک دیدگاه جامعی را در خصوص تضمین و ارتقای امنیت در شبکه‌ های حسگر بی‌ سیم ارائه می ‌دهیم.

1-مقدمه

ساختار یک شبکه‌ ی حسگر معمول از 4 بخش اصلی تشکیل شده است: حسگرها، داده‌ هایی که باید حس شوند، پردازنده ‌ای برای پردازش داده‌ ها به همراه حافظه، سخت‌ افزار ارتباطی برای محاوره ‌ی داده ‌ها و واحد تأمین انرژی. که این موارد در شکل 1 نشان داده شده است...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Sensor Network (WSN)
Power Conservation
Security
Holistic

ثبت سفارش جدید