Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " احتمال تداخل (تصادم) در شبکه های اشباع شدۀ IEEE 802. 11 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
احتمال تداخل (تصادم) در شبکه های اشباع شدۀ IEEE 802. 11
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Australian Telecommunication Networks & Applications Conference
سال انتشار
2006
کد محصول
1008676
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
260 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

In this paper we study the impact of channel capture following a busy period on collision probabilities in a saturated IEEE 802.11 network. A new analytical model that takes into account the previous channel status is proposed to obtain collision probabilities. Using simulation, we show that the well-known fixed point analysis, which is a special case of the new model, becomes more accurate as the size of the initial backoff window increases

چکیده

دراین مقاله، تاثیرِ دریافت کانال - پس از یک دوره شلوغ – را برروی احتمال تداخل در یک شبکه اشباع شده IEEE 802. 11 بررسی می کنیم. یک مدل تحلیلی جدید که وضعیت سابق کانال را درنظر می گیرد، برای بدست آوردن احتمال تداخل مطرح می شود. با استفاده از شبیه سازی نشان می دهیم که قضیۀ معروفِ نقطه ثابت که حالت خاصی از مدل جدید است، با افزایش سایزِ پنجره Back-off اولیه، دقیق تر می شود.

1-مقدمه

شبکه های محلی بی سیم (WLAN) تحت استاندارد IEEE 802. 11 بسیار گسترش یافته اند. پروتکل کنترل دسترسی به رسانه (MAC) برای دسترسی به کانال در این استاندارد، تابع توزیع هماهنگی (DCF) می باشد که یک طرحِ دسترسی تصادفی براساس دسترسی چندگانه با قابلیت شنود حامل/پیشگیری از تداخل (CSMA/CA) می باشد. در این مقاله، یک WLAN را درنظر می گیریم که از DVF در یک شبکۀ اصطلاحاً زیرساختار استفاده می کند که در آن، هر ایستگاه (پایانه) در شبکه، توسط نقطه دسترسی (AP) ارتباط برقرار می کند. علاوه براین، فرض می کنیم که ایستگاه ها همواره بسته هایی را جهت ارسال دارند، یعنی اشباع شده هستند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Wireless local area networks
WLANs
saturated IEEE 802.11 network
Collision

ثبت سفارش جدید