Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدیریت سرمایه در گردش، عملکرد شرکت و محدودیت های تامین مالی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدیریت سرمایه در گردش، عملکرد شرکت و محدودیت های تامین مالی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1008721
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
413 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper examines the linkage between working capital management and corporate performance for a sample of non-financial UK companies. In contrast to previous studies, the findings provide strong support for an inverted U-shaped relation between investment in working capital and firm performance, which implies the existence of an optimal level of investment in working capital that balances costs and benefits and maximizes a firm's value. The results suggest that managers should avoid negative effects on firm performance because of lost sales and lost discounts for early payments or additional financing expenses. The paper also analyzes whether the optimal working capital level is sensitive to alternative measures of financial constraints. The findings show that this optimum is lower for firms more likely to be financially constrained

چکیده

در این مقاله ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و عملکرد شرکت در شرکت های غیر مالی انگلستان بررسی می شود. یافته های تحقیق بر خلاف مطالعات قبلی از رابطه U شکل معکوس بین سرمایه گذاری در سرمایه در گردش و عملکرد شرکت به شدت پشتیبانی می کند که  این رابطه حاکی از وجود سطح بهینه سرمایه گذاری در سرمایه در گردشی است که هزینه ها و منافع را توازن می بخشد و ارزش شرکت را بیشینه می کند. نتایج نشان می دهد که مدیران باید از اثرات منفی ناشی از فروش و تخفیفات از دست رفته برای پرداخت های اولیه و هزینه های اضافی تامین مالی، اجتناب کنند. همچنین این مقاله تحلیل می کند که آیا سطح بهینه سرمایه در گردش به ابزارها و اقدامات جایگزین محدودیت های مالی حساس است یا خیر. یافته ها نشان می دهد که این سطح بهینه برای شرکت هایی که به لحاظ مالی محدودیت دارند، پایین تر است.

1-مقدمه

ادبیات مربوط به تصمیمات سرمایه گذاری دربرگیرنده موارد زیادی از همکاری های تجربی و نظری بوده است. بسیاری از مطالعات نشان می دهند که بین سرمایه گذاری و ارزش شرکت رابطه مستقیمی وجود دارد (برتون ، لونی و پاور 1999 و ... ). علاوه بر این کارهای مشابهی از مودیگلیانی و میلر (1958) نشان می دهد که تصمیمات سرمایه گذاری و تصمیمات مربوط به تامین مالی مستقل از هم هستند. اما به نظر می رسد ادبیات گسترده مربوط به عیوب بازار سرمایه از رابطه بین این دو تصمیم حمایت می کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Working capital
Corporate performance
Financial constraints

ثبت سفارش جدید