Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " الگوریتم موازی حفظ لبه برای حذف نویز فلفل نمکی در تصویر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
الگوریتم موازی حفظ لبه برای حذف نویز فلفل نمکی در تصویر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
3rd International Conference on Image Processing Theory, Tools and Applications
سال انتشار
2012
کد محصول
1008838
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

In this paper a two-phase filter for removing “salt and pepper” noise is proposed. In the first phase, an adaptive median filter is used to identify the set of the noisy pixels; in the second phase, these pixels are restored according to a regularization method, which contains a data-fidelity term reflecting the impulse noise characteristics. The algorithm, which exhibits good performance both in denoising and in restoration, can be easily and effectively parallelized to exploit the full power of multi-core CPUs and GPGPUs; the proposed implementation based on the FastFlow library achieves both close-to-ideal speedup and very good wall-clock execution figures

چکیده

در این مقاله یک فیلتر دو فازی برای از بین بردن نویز " فلفل نمکی " ارائه شده است. در مرحله اول، یک فیلتر میانه تطبیقی برای تشخیص مجموعه ای از پیکسل های نویزی تعریف می شود. در فاز دوم، این پیکسل ها با توجه به روش مرتب سازی، بازسازی می شوند که شامل یک قسمت وفاداری داده است که منعکس کننده ویژگی های نویز ضربه می باشد. این الگوریتم، که دارای عملکرد خوبی در حذف نویز و در بازسازی دارد، می تواند به راحتی و به طور موثر برای بهره برداری از قدرت کامل CPUها و GPGPUهای چند هسته ای، موازی شود؛ پیاده سازی پیشنهادی بر اساس کتابخانه FastFlow، به تسریع نزدیک به ایده آل و شکل های بسیار خوب اجرای ساعت دیواری می رسد.

1-مقدمه

قدرت محاسباتی روزافزون موجود از پردازنده ها به دانشمندان اجازه­ی گسترش تعداد از کاربردها در پردازش تصویر و بینایی ماشین را داده است. یک گام مهم در هر سیستم بینایی ماشین، مرحله بازسازی تصویر است که توجه محققان پردازش تصویر را جلب کرده است، به ویژه با تولید عظیم تصاویر دیجیتال و فیلم، که اغلب در شرایط بد گرفته می شوند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Impulse Denoising
Image Restoration
Multi-core parallelization
lock-free synchronization

ثبت سفارش جدید