Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پیاده سازی الگوریتم های پردازش تصویر بر روی FPGAها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیاده سازی الگوریتم های پردازش تصویر بر روی FPGAها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Eleventh Electronics New Zealand Conference
سال انتشار
2004
کد محصول
1008839
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
283 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

FPGAs are often used as implementation platforms for real-time image processing applications because their structure is able to exploit spatial and temporal parallelism. Such parallelisation is subject to the processing mode and hardware constraints of the system. These constraints can force the designer to reformulate the algorithm. This paper presents some general techniques for dealing with the various constraints and efficient mappings for three types of image processing operations

چکیده

FPGAها اغلب به عنوان سیستم عامل های پیاده سازی برای کاربردهای بلادرنگ پردازش تصویر استفاده می شوند زیرا ساختار آنها قادر به بهره برداری موازی مکانی و زمانی است. چنین موازی سازی در معرض حالت پردازش و محدودیت های سخت افزاری سیستم قرار دارد. این محدودیت ها می تواند طراح را مجبور به تدوین و فرموله کردن الگوریتم کند. در این مقاله برخی از تکنیک های کلی برای مقابله با محدودیت های مختلف و نگاشت های کارآمد برای سه نوع عملیات پردازش تصویر ارائه شده است.

1-مقدمه

دستیابی به پردازش تصویر بلادرنگ بر روی یک پردازنده سریال دشوار است. این به خاطر عوامل مختلفی از جمله مجموعه داده های بزرگ ارائه شده توسط تصویر، و عملیات پیچیده است که ممکن است نیاز به اجرا بر روی تصویر داشته باشد. در نرخ های بلادرنگ ویدیویی 25 فریم در ثانیه، یک عملیات واحد بر روی هر پیکسل از یک تصویر رنگی 768 در 576 (قاب PAL) معادل 33 میلیون عملیات در هر ثانیه است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید