Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل تجربی تصویر رادار کم تراهرتز برای سنجش زمینه ی خودرویی (موتوری) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل تجربی تصویر رادار کم تراهرتز برای سنجش زمینه ی خودرویی (موتوری)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE GEOSCIENCE AND REMOTE SENSING LETTERS
سال انتشار
2016
کد محصول
1008840
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
7 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

In this letter, we report initial experimental results which provide the foundation for low-terahertz (low-THz) radar imagery for outdoor unstructured scenarios as expected in automotive sensing. The requirements and specifications for a low-THz single imaging radar sensor are briefly outlined. The imaging capabilities of frequency-modulated continuous-wave (FMCW) radar operating at 150 GHz are discussed. A comparison of experimental images of on-road and off- road scenarios made by a 150-GHz FMCW radar and a reference 30-GHz stepped-frequency radar is implemented, and their performance is analyzed

چکیده

در این مقاله، ما نتایج تجربی اولیه ای را گزارش می کنیم که پایه و اساسی برای تصاویر رادار کم تراهرتز (low-THz) برای سناریوهای بیرونی بدون ساختار فراهم می کنند، همانطور که در سنجش خودرویی انتظار می رود. الزامات و مشخصات برای یک سنسور رادار تک تصویربرداری کم تراهرتز، به طور خلاصه ذکر شده است. قابلیت های تصویربرداری رادار با فرکانس مدوله و موج پیوسته (FMCW) که در 150 گیگاهرتز عمل می کند، بحث شده است. مقایسه ای از تصاویر تجربی سناریوهای در جاده و خارج جاده، که توسط یک رادار FMCW 150 گیگاهرتز ایجاد شده اند و یک رادار مرجع 30 گیگاهرتز با فرکانس پله ای اجرا شده، و عملکرد آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

1-مقدمه

در این مقاله، ما " کم تراهرتز " (low-THz) را به عنوان بخشی از طیف الکترومغناطیسی 0.1-1 تراهرتز مشخص می کنیم. عملکرد سیستمی که در باند فرکانس کم تراهرتز عمل می کند، ممکن است با LIDAR و طیف مادون قرمز دور (FIR) مقایسه شود. برای بیش از یک دهه، تحقیق در مورد سیستم های تصویربرداری کم تراهرتز، به طور عمده بر روی تشخیص سلاح مخفی متمرکز شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید