Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بهبود کارائی سیستم تشخیص عنبیه چشم، با استفاده از ترکیب قالب ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود کارائی سیستم تشخیص عنبیه چشم، با استفاده از ترکیب قالب ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Ain Shams Engineering Journal
سال انتشار
2012
کد محصول
1008882
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Iris recognition has very high recognition accuracy in comparison with many other biometric features. This paper proposes an iris recognition algorithm in which a set of iris images of a given eye are fused to generate a final template using the most consistent feature data. Features consistency weight matrix is determined according to the noise level presented in the considered images. A new metric measure formula using Hamming distance is proposed. Such as algorithm has the capability of reducing the amount of data storage and accelerate the matching process. Simulation studies are made to test the validity of the proposed algorithm. The results obtained ensure the superior performance of such algorithm over any other one

چکیده

تشخیص عنبیه‌ چشم در مقایسه با بسیاری از ویژگی های بیومتریک دیگر، از میزان صحت تشخیص بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم یک الگوریتم تشخیص عنبیه چشم را ارائه دهیم که در آن، مجموعه ای از تصاویر عنیه چشم را با هم ترکیب می کنیم تا بتوان یک قالب نهایی را با استفاده از سازگارترین داده های ویژگی ایجاد کرد. ماتریس وزن سازگاری ویژگی ها را نیز بر اساس سطح نویز در تصاویر مطروحه تعیین می شود. یک فرمول جدید برای اندازه گیری معیار به وسیله‌ فاصله‌ همینگ را نیز پیشنهاد داده ایم. یک چنین الگوریتمی می تواند میزان ذخیره سازی داده ها را کاهش داده و فرآیند مطابقت را تسریع بخشد. مطالعات شبیه سازی را برای تست اعتبار الگوریتم پیشنهادی انجام داده ایم. نتایج حاصله این اطمینان را داده که کارائی این الگوریتم نسبت به سایر الگوریتم ها بهتر می باشد.

1-مقدمه

بیومتریک را می توان به عنوان فرآیند تشخیص خودکار یک شخص بر مبنای مشخصه های رفتاری یا فیزیولوژیکی انحصاری وی در نظر گرفت. بیومتریک های رفتاری، شامل امضا، تشخیص صوت، اندازه گیری فاصله قدم و حتی شناسایی از روی شدت ضربه به کلید می باشند. بیومتریک های فیزیولوژیکی، شامل تشخیص چهره، تشخیص اثر انگشت، پروفایل بندی دست، تشخیص عنبیه چشم، اسکن شبکیه چشم، و تست DNA می باشد. روش های رفتاری را نمی توان زیاد قابل اطمینان دانست چرا که تکثیر و تقلید از این روش ها به آسانی صورت می گیرد. روش های بیومتریکی که متنی بر صفات فیزیولوژیک می باشند را می توان قابل اطمینان دانست. در بین این روش ها، تشخیص عنبیه‌ چشم مورد توجه زیادی قرار گرفته است...



ثبت سفارش جدید