Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " معماری E-CHANET: مسیریابی، فوروارد و انتقال اطلاعات در شبکه‌های بی سیم چند هاپه و اطلاعات محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
معماری E-CHANET: مسیریابی، فوروارد و انتقال اطلاعات در شبکه‌های بی سیم چند هاپه و اطلاعات محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computer Communications
سال انتشار
2013
کد محصول
1008885
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
39
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Information-Centric Networking (ICN) is a promising architecture for the future Internet that focuses on content rather than IP addresses. By leveraging named-data instead of named-hosts, ICN does not need the set up and maintenance of stable paths between end-nodes. This makes ICN particularly convenient in networks characterized by intermittent connectivity and hostile propagation conditions, such as wireless multihop networks like ad hoc and mesh networks. In this paper, we present an information-centric architecture for IEEE 802.11 wireless ad hoc networks, named E-CHANET, which performs routing, forwarding and reliable transport functions, specifically tailored to cope with the limitations and requirements of wireless distributed environments. E-CHANET performance is evaluated through simulations and a comparison with the legacy TCP/IP architecture and the basic CCN model is provided. Achieved results demonstrate the effectiveness of the proposed solution in mobile wireless environments

چکیده

شبکه‌ اطلاعات محور (ICN) را می توان به عنوان یکی از معماری های نوظهور برای آینده‌ اینترنت در نظر گرفته که بجای آدرس IP، بر روی محتوا متمرکز می باشد. در این شبکه، بجای بهره برداری از هاست های دارای نام، از داده های نام دار استفاده شده و لذا نیازی به ایجاد و نگهداری مسی های پایداری در بین گره های پایانی نیست. این باعث شده تا ICN را بتوان برای شبکه هایی که به وسیله اتصالات متناوب و شرایط انتشار خصمانه نظیر شبکه های چند هاپه بی سیم نظیر شبکه های مش، توصیف می شوند مناسب دانست. در این مقاله، یک معماری اطلاعات محور را برای شبکه های اد هاک بی سیم IEEE 802.11 ارائه می دهیم؛ این معماری E-CHANET نام داشته که می تواند عملیات مسیریابی، فوروارد و انتقال قابل اطمینان را انجام داده و می توان آن را برای غلبه بر محدودیت ها و نیازمندی های محیط های توزیع شده‌ بی سیم مناسب دانست. کارائی E-CHANTET را به وسیله‌ شبیه سازی ها ارزیابی می کنیم و آن را با معماری TCP/IP مقایسه می کنیم و یک مدل CCN اولیه را ارائه خواهیم داد. نتایج به دست آمده نشان از بهره وری راهکار پیشنهادی ما در محیط های بی سیم سیار دارد.

1-مقدمه

اینترنتی که امروزه مورد استفاده قرار گرفته است به طور گسترده برای بازیابی و انتشار اطلاعات کاربرد دارد: کاربران علاوه بر وب گردی، اقدام به بهره برداری از پلت فرم های وبلاگ، شبکه های اجتماعی و سیستم های نظیر به نظیر نموده تا محتوای خود را (مانند پیام ها، تصاویر، ویدئوهای از قبل ضبط شده یا ویدئ های زنده) را آپلود نموده و فایل های رایج و مشترک (نظیر موزیک، بازی، ویدئو) را دانلود نمایند. اطلاعات را می توان اساس همه‌ ارتباطات در اینترنت دانست...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Information-Centric
Networking Wireless ad hoc networks
Multihop communications

ثبت سفارش جدید