Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدل چندمعیاری در مسئله‌های زیرساختار تکنولوژی اطلاعات " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل چندمعیاری در مسئله‌های زیرساختار تکنولوژی اطلاعات
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1008912
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Technology has become a vital component for organizations. Therefore, it is necessary to ensure quality and efficient IT solutions in order to meet the expectations of the business areas. In this scenario, we have realized the need to align the technology areas of management practices with organizational strategies and thus ensure the availability of solutions. This paper aims to propose a model to optimize the decision-making of the problem management process based on the best practices proposed by the ITIL (IT Infrastructure Library), using the concepts of a multi-criteria methodology. The model suggests the prioritization of problems that cause a most negative impact on the business of an organization, in order to reduce or prevent damage

چکیده

تکنولوژی به یک جزء حیاتی برای سازمان ها تبدیل شده است. از این رو ضروری است تا کیفیت و راه‌حل های IT کارامد را تضمین کرد تا انتطارات زمینه های کسب و کار را برآورده ساخت. در این سناریو، ما نیاز برای انطباق زمینه های تکنولوژی روش های مدیریت با استراتژی های سازمانی را درک کرده ایم و از این رو موجودیت راه حل ها را تضمین می کنیم. این مقاله تلاش می کند تا مدلی برای بهینه سازی تصمیم گیری فرایند مدیریت مسئله بر مبنای بهترین روش های پیشنهاد شده توسط ITIL (کتابخانه زیرساختار IT) با استفاده از مفاهیم روش شناسی چندمعیاری، پیشنهاد کند. این مدل نشانگر اولویت بندی مسئله هایی است که منجر به منفی ترین اثر بر روی کسب و کار سازمان می شوند تا آسیب را جلوگیری کند یا کاهش داد.

1-مقدمه

با تکامل سریع تکنولوژی در دهه های اخیر، دپارتمان های IT سازمان ها به میزان زیادی برای خدمات با کیفیت، کارایی و موجودیت بالاتر مورد درخواست قرار گرفته اند و این مسئولیت را پذیرفته اند. از این رو، چندین ارائه و مدل از تحویل سرویس به متنوع ترین فعالیت های IT وجود دارد. علاوه بر این، قابل ذکر است که مدل های اعمال شده بر مدیریت عملیات سرویس IT در دهه های اخیر با گسترش چهارچوب های کیفیت، مدیریت و حاکمیت IT پدیدار شده اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Problem management
Information Technology Infrastructure Library (ITIL)
Multi-criteria approach

ثبت سفارش جدید