Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک رله ی تطبیقی فازی MHO برای حفاظت پشتیبان فاز با تغذیه به داخل از STATCOM " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک رله ی تطبیقی فازی MHO برای حفاظت پشتیبان فاز با تغذیه به داخل از STATCOM
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER DELIVERY
سال انتشار
2013
کد محصول
1008992
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents a fuzzy-logic-based scheme for the operation of generator-phase backup distance protection, otherwise popularly known as the “phase 21” function, in the presence of a STATCOM installed at the generator bus. The presence of STATCOM impacts the normal functioning of the distance relay based on its location as well as that of the fault. The method introduced here counters its adverse effects by formulating an adaptive mho relay for the phase 21 function, which accounts for the fast and dynamic compensation provided by the STATCOM throughout the operating time domain. Fuzzy logic is used in this paper to handle this varied compensation with its capability to process uncertain variation using linguistic variables to good effect. Two particular feature inputs from the STATCOM which have a direct impact on the reach of the relay are considered as the fuzzy system inputs. The objective is to counter and minimize the effect of current infeed from the STATCOM, on the apparent reach observed by the phase 21 relay and, thus, achieve the desired coordination. Electromagnetic transient simulations were used for the studies. The interaction between the simulation and the fuzzy system is performed online to further enable a closed-loop approach. Further furnished results validate the same interaction

چکیده

این مقاله یک طرح مبتنی بر منطق فازی برای عملکرد حفاظت از راه دور پشتیبان ژنراتور-فاز، که به طریق دیگر به عنوان تابع "فاز 21" شناخته می شود، در حضور یک STATCOM نصب شده در باس ژنراتور، ارائه می دهد. حضور STATCOM عملکرد طبیعی رله دیستانس را بر اساس مکان آن و همچنین خطا، تحت فشار قرار می دهد. روشی که در اینجا معرفی شده است با فرمول بندی رله­ mho تطبیقی برای تابع فاز 21، با اثرات سوء آن مخالفت می کند، که جبران سریع و دینامیک ارائه شده توسط STATCOM در سراسر حوزه زمان عملیاتی را شرح می دهد. منطق فازی در این مقاله برای رسیدگی به این جبران متنوع با قابلیتش برای پردازش تغییر نامشخص با استفاده از متغیرهای زبانی به اثر خوب استفاده می شود. دو ورودی ویژگی خاص از STATCOM که دارای تاثیر مستقیم بر حیطه­ رله است به عنوان ورودی های سیستم فازی در نظر گرفته می شوند. هدف، مقابله و به حداقل رساندن اثر تغذیه به داخل جریان از STATCOM، بر حیطه­ آشکار مشاهده شده توسط رله فاز 21 است و در نتیجه، رسیدن به هماهنگی مورد نظر می باشد. شبیه سازی های گذرای الکترومغناطیسی برای مطالعات، مورد استفاده قرار گرفت. تعامل بین شبیه سازی و سیستم فازی برای بیشتر فراهم کردن یک رویکرد حلقه بسته، آنلاین انجام می شود. نتایج مزین بیشتر، تعامل مشابه را معتبر می سازد.

1-مقدمه

تجهیزات سیستم های انتقال AC انعطاف پذیر (FACTS) وسیله ای برای ایمن و کافی نگه داشتن حاشیه پایداری سیستم قدرت بوده اند. آنها، با این حال، نگرانی های عملیاتی در حفاظت از سیستم قدرت با ماهیت دینامیک سریع شان معرفی می کنند که ویژگی آنهاست. توابع حفاظت بر اساس یک شبکه غیر آشنا و یا ثابت است و به احتمال زیاد بد عمل می کنند در صورتی که دستگاه در نظر گرفته نشده باشد. یک مورد بسیار جالب مربوط به فاصله حفاظت است که در  آن امپدانس ظاهری دیده شده توسط رله، دستخوش یک تغییر با ادوات FACTS در محل می شود. عملکرد رله های دیستانس که بر اساس حیطه­ امپدانسی هستند که در لحظه معینی از زمان مشاهده می کنند، نیاز به تشریح اثرات تغذیه به داخل و یا تغذیه به خارج بر روی خط انتقال و یا بخشی که آنها برای دریافت حیطه­ صحیح، محافظت می کنند دارد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:






Adaptive mho relay
fuzzy logic
generator phase 21 backup protection
STATCOM

ثبت سفارش جدید