Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " رياضی " با موضوع " KT-invexity در مسائل کنترل بهینه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
KT-invexity در مسائل کنترل بهینه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nonlinear Analysis: Theory, Methods & Applications
سال انتشار
2009
کد محصول
1008997
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

We extend the notion of KT-invexity from mathematical programming to the classical optimal control problem and show that this generalized invexity property is not only a sufficient condition of optimality for KT-processes (processes that obey KT-conditions below) but also a necessary condition

چکیده

ما مفهوم KT-invexity را از برنامه ریزی ریاضی به مسئله کلاسیک کنترل بهینه تعمیم می دهیم و نشان می دهیم که این ویژگی عمومی invexity نه تنها شرط کافی بهینگی برای فرآیندهای KT است (فرآیندهایی که از شرایط KT زیر پیروی می کنند)، بلکه یک شرط لازم نیز می باشد.

1-مقدمه

انواع مسائل واقعی را می توان به عنوان مسائل کنترل بهینه مدل کرد، به طوری که تئوری کنترل بهینه تبدیل به یک ابزار مهم برای حل مسائل روز به روز متعدد می گردد. برخی از این مسائل، برای مثال، در تولید برق (نگاه کنید به [1])، اقتصاد (نگاه کنید به [2])، محیط زیست (نگاه کنید به [3])، طب (نگاه کنید به [4]) و کنترل بیماری های همه گیر (نگاه کنید به [5])، بین سایرین رخ می دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله رياضی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده رياضی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Optimal control problems
Kuhn–Tucker type necessary optimality conditions

ثبت سفارش جدید