Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بازیابی سیستم توزیع به کمک میکروشبکه ها با استفاده از جستجوی درخت پوشا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازیابی سیستم توزیع به کمک میکروشبکه ها با استفاده از جستجوی درخت پوشا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS
سال انتشار
2014
کد محصول
1009041
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Distribution system restoration (DSR) is aimed at restoring loads after a fault by altering the topological structure of the distribution network while meeting electrical and operational constraints. The emerging microgrids embedded in distribution systems enhance the self-healing capability and allow distribution systems to recover faster in the event of an outage. This paper presents a graph-theoretic DSR strategy incorporating microgrids that maximizes the restored load and minimizes the number of switching operations. Spanning tree search algorithms are applied to find the candidate restoration strategies by modeling microgrids as virtual feeders and representing the distribution system as a spanning tree. Unbalanced three-phase power flow is performed to ensure that the proposed system topology satisfies all operational constraints. Simulation results based on a modified IEEE 37-node system and a 1069-node distribution system demonstrate the effectiveness of the proposed approach

چکیده

بازیابی سیستم توزیع (DSR) با هدف تجدید ساختار بارها پس از وقوع خطا با اصلاح ساختار شبکه توزیع به دست می آید در حالی که قیدهای بهره برداری و الکتریکی سیستم نیز برآورده گردد. با ظهور میکروشبکه های نصب شده در سیستم های توزیع، قابلیت بازیابی خود به خودی در سیستم توزیع به وجود آمده و نیز این سیستم ها این توانایی را پیدا کردند که پس از وقوع خطا و خروج از سیستم به سرعت بازیابی شوند. این مقاله یک استراتژی DSR بر مبنای تئوری گراف به صورت ترکیب شده با میکروشبکه ها را ارائه می دهد که هدف آن ماکزیمم سازی تعمیر بار و مینیمم سازی تعداد عملکردهای سوئیچینگ (کلید زنی) می باشد. الگوریتم های جستجوی درخت پوشا به منظور یافتن استراتژی های تعمیر بار مناسب اعمال شده است که در این راستا، میکروشبکه ها به صورت فیدرهای مجازی مدلسازی شده  که بیانگر سیستم توزیع به صورت یک درخت پوشا می باشد. پخش توان سه فاز به صورت نامتعادل نیز اعمال شده است تا ثابت گردد که ساختار سیستم پیشنهادی تمامی قیدهای بهره برداری سیستم را برآورده می سازد. نتایج شبیه سازی بر اساس سیستم اصلاح شده IEEE با 37 نود و سیستم توزیع 1069 نود، کارایی و اثربخشی روش پیشنهادی را اثبات می کند.

1-مقدمه

گسترش یک شبکه قدرت با قابلیت بازیابی خود به خود به منظور انعطاف پذیری و بازیابی سریع سیستم های قدرت در مقابل اختلالات به صورت یک خیال و تصور در شبکه های برق آینده در نظر گرفته می شود. تعمیر سیستم توزیع به معنی تعمیر سریع بارهای ممکن در منطقه ای است که در آن سرویس برق در اثر وقوع خطا متوقف شده است. این مسئله در شبکه های هوشمند آینده نقش بسیار مهمی را ایفا می کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید