Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک توپولوژی مبدل بوست PFC فعال برای اصلاح ضریب توان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک توپولوژی مبدل بوست PFC فعال برای اصلاح ضریب توان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
India Conference (INDICON), Annual IEEE
سال انتشار
2015
کد محصول
1009132
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper introduces a single-stage active power factor correction (PFC) AC-DC converter which provides almost unity power factor and minimizes the THD to 7.4 %. For a constant DC output voltage a single phase diode bridge rectifier with a large output capacitor is considered in this paper. This standard topology has a shortcoming of introducing lower order harmonics and become cause of poor power factor, which needs to be improved. MATLAB Simulation software is used to simulate a simulation model of 350 W output for both passive and active PFC methods. Simultaneously, the experimental prototype for 350W/390V output with active PFC method is designed and experimental results are verified

چکیده

این مقاله یک مبدل AC-DC اصلاح ضریب توان (PFC) فعال یک طبقه معرفی می کند که تقریبا ضریب توان واحد را فراهم می کند و THD را به مقدار 7.4 درصد مینیمم می‌کند. در این مقاله برای یک ولتاژ خروجی DC ثابت، یک یکسوساز پل دیودی تک فاز با یک خازن خروجی بزرگ در نظر گرفته می شود. این توپولوژی استاندارد دارای ضعف معرفی هارمونیک های مرتبه پایین تر است و سبب ضریب توان ضعیف می شود که نیاز است بهبود پیدا کند. نرم افزار شبیه سازی متلب برای شبیه سازی کردن یک مدل شبیه سازی 350 وات خروجی برای هر دو روش PFC فعال و پسیو استفاده می شود. بصورت همزمان نمونه تجربی برای 350W/390V خروجی با روش PFC اکتیو طراحی می شود و نتایج تجربی تایید می شوند.

1-مقدمه

یکسوسازهای دیودی رایج ترین ابزارهای مفید برای اصلاح توان است و از اینرو در تجهیزات الکترونیکی طراحی شده برای شبکه‌ توزیع توان استفاده می شود. واحد یکسوساز بعنوان یک بار غیر خطی عمل می کند و هارمونیک های مرتبه پایین تر را معرفی می کند. ولتاژ موج سینوسی یکسو شده با خازن خروجی بزرگ جریان ضربانی را با دامنه بالا از منابع شان می کشند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Power factor correction (PFC)
Boost PFC converter
Active PFC method
Passive PFC method

ثبت سفارش جدید