Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " جبنه های امنیتی پایگاه داده‌ی توزیع شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جبنه های امنیتی پایگاه داده‌ی توزیع شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Multimedia Computing and Systems. ICMCS '09. International Conference
سال انتشار
2009
کد محصول
1009153
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
749 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper will examine the underlying features of the distributed database architecture. Learning the task of distributed database management system will lead us to a successful design. The design will improve scalability, accessibility and flexibility while accessing various types of data. Developing a successful distributed database system requires to address the importance of security issues that may arise and possibly compromise the access control and the integrity of the system. We propose some solutions for some security aspects such as multilevel access control, confidentiality, reliability, integrity and recovery that pertain to a distributed database system

چکیده

در این مقاله به بررسی ویژگی های نهفته در معماری پایگاه داده ای توزیع شده پرداخته خواهد شد. یادگیری وظیفه­ سیستم مدیریت پایگاه داده توزیع شده باعث شد تا بتوانیم طراحی موفقی از این سیستم پیاده سازی کنیم. این طراحی، منجر به بهبود مقیاس پذیری، قابلیت دسترسی و انعطاف پذیری شده و در عین حال دسترسی به انواع مختلفی از داده ها را فراهم نموده است. برای اینکه بتوان به اهمیت مسائل امنیتی ای که ممکن است کنترل دسترسی و یکپارچگی سیستم را زیر سؤال ببرد پی برد، نیاز است تا یک سیستم پایگاه داده ای توزیع شده موفقی را توسعه دهیم. در همین راستا، راهکارهایی را برای بعضی از جنبه های امنیتی از جمله کنترل دسترسی در چندین سطح، قابلیت اطمینان، قابلیت اعتماد، یکپارچگی و بازیابی که مرتبط با سیستم پایگاه داده ای توزیع شده می باشد ارائه می دهیم.

1-مقدمه

یک پایگاه داده توزیع شده [1] را می توان به عنوان مجموعه ای از پایگاه های داده ای در نظر گرفت که بر روی چندین کامپیوتر داخل شبکه توزیع و ذخیره شده اند. همچنین می توان از این پایگاه داده به عنوان یک مجموعه از پایگاه های داده ای یاد کرد که بر روی چندین کامپیوتری که از دید اپلیکیشن تنها یک پایگاه داده است ذخیره شده اند. در نتیجه، [14] یک اپلیکیشن می تواند به صورت همزمان به داده های موجود در چندین پایگاه داده مستقر در شبکه دسترسی داشته باشد و آنها را تغییر دهد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Distributed database security
distributed database
distributed database management system

ثبت سفارش جدید