Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " کنترل کننده منطق فازی برای تغییر دهنده تپ ترانسفورمر تحت بار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کنترل کننده منطق فازی برای تغییر دهنده تپ ترانسفورمر تحت بار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Delivery
سال انتشار
1998
کد محصول
1009191
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents the new Fuzzy Logic Controller (FLC) for on-load tap change control for distribution transformers. The model of a transformer with its tap changing mechanism is given first. Next, the FLC is presented in details. The proposed algorithm is optimized from the numerical point of view and proved to be implementable on contemporary Programmed Logic Controllers (PLCs). The simulation results are included that compare the proposed control algorithm with the classical inverse-time controller and prove the efficiency of the new solution

چکیده

این مقاله، یک کنترل کننده منطق فازی (FLC) جدید را جهت کنترل تغییر تپ تحت بار برای ترانسفورمرهای توزیع نشان می دهد. مدل یک ترانسفورمر با ساز و کار تغییر تپ آن، در ابتدا عرضه شده است. سپس، FLC با جزئیات ارائه شده است. الگوریتم پیشنهادی از دید عددی بهینه شده و اثبات شده است که بر روی کنترل کننده های منطقی برنامه ریزی شده (PLC) معاصر، قابل پیاده سازی می باشد. نتایج شبیه سازی که الگوریتم کنترل پیشنهادی را با کنترل کننده زمان معکوس کلاسیک مقایسه می کنند، ارائه شده اند و کارایی راه حل جدید را اثبات می کنند.

1-مقدمه

سیستم های توزیع موجود، مناطق جغرافیایی نسبتا بزرگی را پوشش می دهند و اتصالات و نقاط توزیع با ولتاژهای مختلف زیادی دارند. در هر نقطه ای که نیاز به تغییر سطح ولتاژ باشد، از ترانسفورمرهای توزیع استفاده می شود. در سیستم های جدید، به علت وجود الگوهای بار و کنترل کننده های با واکنش سریع نسبت به سطح بار، ممکن است تغییرات سریع و قابل توجهی در بار رخ دهند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




power transformers
on-load transformer tap changer
fuzzy control

ثبت سفارش جدید