Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " اهمیت انعطاف پذیری استراتژیک در رابطه بین دانش و نوآوری در بازارهای نوظهور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اهمیت انعطاف پذیری استراتژیک در رابطه بین دانش و نوآوری در بازارهای نوظهور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2016
کد محصول
1009217
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
273 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This study seeks to explore the impact of strategic flexibility on the relationship between knowledge management and innovation performance. In order to achieve this, a self- administrated questionnaire was conducted on a sample of 187 firms from different industries in Turkey and a couple of hypotheses were tested. The two way interaction of knowledge management and strategic flexibility was associated more strongly with innovation performance than the direct and single relationship of knowledge management and innovation performance. Therefore, it was found that the effectiveness of knowledge management leading to innovation performance is contingent on strategic flexibility

چکیده

این پژوهش به دنبال بررسی تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر رابطه بین عملکرد نوآوری و مدیریت دانش می باشد. به منظور دستیابی به این هدف، یک پرسشنامه خود ایفا متشکل از 187 شرکت صنایع مختلف در ترکیه در نظر گرفته شد و دو فرضیه مورد بررسی قرار گرفت. تعامل بین مدیریت دانش و عملکرد نوآوری و انعطاف پذیری استراتژیک نسبت به رابطه مستقیم و تک بعدی مدیریت دانش و عملکرد نوآوری، قویتر می باشد. لذا، مشخص شد که اثر بخشی مدیریت دانش که منجر به عملکرد نوآوری می گردد، مشروط به انعطاف پذیری استراتژیک است.

1-مقدمه

در طول دو دهه گذشته رابطه بین دانش و عملکرد نوآوری از موضوعات بسیار مهم در تحقیقات حوزه نوآوری بوده است. محققان و دست اندرکارن در این حوزه، بر این موضوع که مدیریت دانش موثر از عوامل عملکرد بالای نوآوری است، توافق داشتند. (چن و یاوارام ،2007. بوگنر و بانسال، 2015). با وجود اینکه تحقیقات قبلی تاثیر مستقیم مدیریت دانش بر نوآوری را سنجیده اند، اما مطالعات تجربی که متغیرهای زمینه ای دیگر را در این رابطه سنجیده باشند، کم است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید