Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,958,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " جبران اختیار معامله مدیرعامل و ریسک سیستماتیک در صنعت بانکداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جبران اختیار معامله مدیرعامل و ریسک سیستماتیک در صنعت بانکداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Asia-Pacific Journal of Accounting & Economics
سال انتشار
2016
کد محصول
1009283
تعداد صفحات انگليسی
31
تعداد صفحات فارسی
65
قیمت بر حسب ریال
1,958,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

We document that CEO risk-taking incentives induced by stock option compensation increase a bank’s contribution to systemic distress risk and systemic crash risk through reacting to common risk exposure of the banking industry. We also find that this relation operates through channels of engagement in non-interest income-generating activities and maturity mismatch associated with short-term debt financing. Further analysis reveals that CEO option-based risk-taking incentives increase investments in innovative financial products that form naturally interconnected networks, which increase systemic risk. Finally, we show that market illiquidity and financial crisis accentuate the relation between CEO risk-taking incentives and systemic risk

چکیده

ما نشان می دهیم که انگیزه های ریسک پذیری CEO که ناشی از جبران اختیار معامله سهام است، سهم بانک را در ریسک آشفتگی سیستماتیک و ریسک سقوط سیستماتیک از طریق واکنش به در معرض قرارگرفتن صنعت بانکداری در ریسک عادی، افزایش می دهد. همچنین دریافتیم که این رابطه از طریق کانال های تعامل در فعالیت های تولید درآمد بدون بهره و عدم تطابق سررسید مربوط به تامین مالی کوتاه مدت، عمل می کند. تحلیل های بیشتر نشان داد که انگیزه های ریسک پذیری مبتنی بر اختیار معامله مدیرعامل، سرمایه گذاری ها در محصولات مالی نواوری که شبکه های به هم پیوسته ای را به صورت طبیعی شکل می دهند، افزایش می دهد که این امر ریسک سیستماتیک را افزایش می دهد. سرانجام، نشان می دهیم که نقدینگی بازار و بحران مالی بر رابطه بین انگیزه های ریسک پذیری مدیرعامل و ریسک سیستماتیک تاکید دارد.

1-مقدمه

این مقاله رابطه بین انگیزه های ریسک پذیری مدیر عامل بانک که ناشی از جبران اختیار معامله سهام است و سهم بانک در ریسک سیسماتیک، یعنی ریسک ورشکستگی کل سیستم بانکی، را بررسی می کند. در پی بحران مالی 2008-2009، اثر جبران تشویقی مدیرعامل بر بحران مالی از جانب قانون گذاران بانکی، مطبوعات عامه پسند و محققان دانشگاهی مورد توجه قرار گرفت و بحث های داغی درباره آن انجام شد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




stock option compensation
cEo risk-taking incentives
systemic risk
banking

ثبت سفارش جدید