Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " راه حل های مبتنی بر ابر برای مدیریت زنجیره تامین: مطالعه پس از اتخاذ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
راه حل های مبتنی بر ابر برای مدیریت زنجیره تامین: مطالعه پس از اتخاذ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
ASBBS Annual Conference: Las Vegas
سال انتشار
2014
کد محصول
1009354
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

More and more organizations have adopted cloud-based solutions to be their primary sourcing applications. Nevertheless, this technology is not without challenges and in order to implement cloud-based solutions successfully with minimal risks organizations need to have practical guidance on this emerging technology. This research examines the post-adoption stage of cloud supply chain solutions from the decision science perspective and intends to provide organizations with practical guidance on how to ensure the efficiency of a cloud supply chain system and control risks associated with cloud-based solutions

چکیده

بسیاری از سازمان ها راه حل های مبتنی بر ابر را برای کاربرد‌های اصلی منبع یابی خود اتخاذ کرده اند. با این وجود، این فناوری بدون چالش نیست و به منظور پیاده سازی موفق راه حل های مبتنی بر ابر با حداقل خطرات سازمان، به راهنمای ‌های عملی در این فناوری در حال ظهور نیاز دارد. این تحقیق مرحله پس از اتخاذ راه حل های زنجیره تامین ابر از دیدگاه علم تصمیم گیری را بررسی می کند و قصد دارد سازمان هایی با راهنمایی های عملی در مورد چگونگی حصول اطمینان از کارایی یک سیستم زنجیره تامین ابر و کنترل خطرات مرتبط با راه حل های مبتنی بر ابر ارائه نماید.

1-مقدمه

رایانش ابری به عنوان راه حل های مبتنی بر IT انعطاف پذیر در حال ظهور است و روش انجام کسب و کار سازمان ها را تغییر می دهد. رایانش ابری می تواند خدمات محاسبات براساس تقاضا را با قابلیت اطمینان بالا، مقیاس پذیری و در دسترس بودن در محیط توزیع شده فراهم کند (XUN، 2012). اگر به درستی استفاده شود، رایانش ابری می تواند یک منبع ارزشمند و بی نظیر باشد که کمک می کند تا سازمان ها مزیت رقابتی خود را ایجاد و حفظ کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




SUPPLY CHAIN MANAGEMENT
CLOUD-BASED SOLUTIONS
decision science perspective

ثبت سفارش جدید