Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " انتقال تکنولوژی در مناطق اروپا: مقدمه ای بر موضوعی خاص " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتقال تکنولوژی در مناطق اروپا: مقدمه ای بر موضوعی خاص
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Journal of Technology Transfer
سال انتشار
2002
کد محصول
1009390
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
138 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Regions can be considered as “regional innovation systems,” but the question of whether and to what extent technology transfer is taking place at this or other (e.g., national and global) levels remains empirical. The theme issue contains a number of case studies of “regional innovation systems” within the European Union. Other papers elaborate on the pros and cons of the systemic approach to the technology transfer processes involved, or make comparisons across regions. In this introduction, the editors discuss the relations between regional policies, technology and innovation policies, and the integration of these different aspects into (potentially regional) systems of innovation. Under what conditions can “technology transfer” be considered as a mechanism of integration at the regional level

چکیده

مناطق را می توان به عنوان "سیستم های نوآوری منطقه ای" در نظر گرفت، اما این سوال که آیا و تا چه حد انتقال تکنولوژی در این سطح و یا سطوح دیگر (به عنوان مثال، ملی و جهانی) در حال وقوع است تجربی باقی مانده است. این موضوع شامل تعدادی مطالعات موردی درباره "سیستم های نوآوری منطقه ای" در اتحادیه اروپا است. مقالات دیگر جوانب مثبت و منفی رویکرد سیستمی به فرآیندهای انتقال تکنولوژی درگیر را توضیح می دهند، و یا مقایساتی را بین مناطق انجام می دهند. در این مقدمه، سردبیران به بحث در مورد روابط بین سیاست های منطقه ای، فن آوری و سیاست های نوآوری، و ادغام این جنبه های مختلف در سیستم های (به طور بالقوه منطقه ای) از نوآوری می پردازند. تحت چه شرایطی می توان "انتقال تکنولوژی" را به عنوان یک مکانیسم ادغام در سطح منطقه در نظر گرفت؟

1-مقدمه

در طول به اصطلاح "بحران نفت" دهه 1970 آشکار شد که سیستم های صنعتی پیشرفته می توانند تنها با استفاده از پایگاه دانش خود به محصولات و فرآیندهای خود ارزش اضافه کنند. تحقق این مزایای رقابتی- در مقایسه با به اصطلاح کشورهای "کم دستمزد" – نیاز به تعدیل ساختاری زیرساخت دانش دارد (OECD، 1980؛ فریمن و سوئت، 1997). به عنوان مثال، تقسیم نهادی بین دولتی و خصوصی و بین دانشگاه و صنعت که با دقت در دوره پس از جنگ ایجاد شده است را دیگر نمی توان برای سیاست های نوآوری علم، عملیاتی در نظر گرفت. بخش در حال گسترش آموزش عالی باید به "اقتصاد دانش" در حال ظهور تغذیه شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Technology Transfer
regional innovation systems
European Regions

ثبت سفارش جدید