Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی دو مدل کنترلی تنظیمی: استراتژی های کنترل اولیه و کنترل پیشرفته زاویه-فرکانس در ریزشبکه های جزیره ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی دو مدل کنترلی تنظیمی: استراتژی های کنترل اولیه و کنترل پیشرفته زاویه-فرکانس در ریزشبکه های جزیره ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
1st International Conference on New Research Achievements in Electrical and Computer Engineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1009458
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper has been presented a islanding micro grid (IMG) which controlled by two controlling model. The first model is a droop control old method which has been used by phase locked loop (PLL), and operates in connected mode, essentially. But, using a microgrid central protection unit (MCPU) that in which is a centralized droop controller in IMG, presents a controlling modern way. The main advantage of the first model is power control of IMG, even thought with PLL. The second control model is an angle- frequency droop modern method which used for none linear load, generally. This model is a decentralized droop control strategy which is microgrid (MG) insular for controlling power and regulating MG voltage on the basis of the load different characteristics. The main advantage of second model is a law for a fixed frequency range in IMG. The main goal in both controllers is regulation of voltage and frequency in under study IMG, using resaved controlling signal from voltage source converter (VSC). At the end, to confirm proper functioning of the control system MATLAB/SIMULINK application has been used, then the suggested plan is being simulated and then results are compared

چکیده

این مقاله یک ریزشبکه (IMG) را ارائه می کند که بر اساس دو مدل کنترلی، کنترل می شود. مدل اول یک روش قدیمی کنترل تنظیمی است که از حلقه قفل فاز (PLL) استفاده می کند و ضرورتاً در مود متصل عمل می کند. اما، با استفاده از یک واحد حفاظت مرکزی ریزشبکه (MSPU) که در واقع یک کنترلر تنظیم متمرکز در IMG است، یک روش کنترلی جدید ارائه می شود. مزیت اصلی مدل اول کنترل توان IMG است حتی از طریق PLL. مدل کنترلی دوم یک روش کنترلی مدرن مبتنی بر زاویه-فرکانس است که برای بارهای غیرخطی استفاده می شود. این مدل یک استراتژی کنترل تنظیمی غیرمتمرکز است که قابل استفاده برای ریزشبکه ها (MG) به منظور کنترل توان و تنظیم ولتاژ MG بر اساس مشخصه های مختلف بار می باشد. مزیت اصلی مدل دوم بر قاعده محدوده فرکانس ثابت در IMG استوار است. هدف اصلی در هر دو کنترلر تنظیم ولتاژ و فرکانس در IMG ی مورد مطالعه با استفاده از سیگنال کنترل ذخیره سازی شده از مبدل منبع ولتاژ (VSC) می باشد. در پایان، به منظور اثبات عملکرد مناسب سیستم کنترلی، MATLAB/SIMULINK به کار رفته است سپس برنامه پیشنهادی شبیه سازی شده و نتایج آن با هم مقایسه شده است.

1-مقدمه

ریزشبکه ها در واقع سیستم های مدرن تولید توان هستند که با استفاده از تولید پراکنده (DG)، به محیط‌زیست و ذخیره سازی انرژی کمک می کنند. از این رو یک گزینه مناسب برای سیستم های قدرت سنتی می باشند. MG ها که نسبت به DG ها دارای برتری هستند، در دو مود کار می کنند: 1) مود متصل به شبکه اصلی و 2) مود خودمختار (غیر متصل به شبکه اصلی برای یک بازه زمانی مشخص)...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید