Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " اثرات وفاداری به فروشگاه بر وفاداری به مرکز خرید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات وفاداری به فروشگاه بر وفاداری به مرکز خرید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Retailing and Consumer Services
سال انتشار
2012
کد محصول
1009735
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
471 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The key purpose of this paper is to bridge a research gap in shopping mall literature by investigating the relationship between store loyalty and shopping mall loyalty. The paper also examines the effects of perceived store value and store relationship commitment on store loyalty en-route to loyalty towards the shopping mall hosting the stores. The study shows that store loyalty influences shopping mall loyalty under certain conditions and that such an influence is moderated by the geographic distance between the consumer and the shopping mall. Further, the study found that distance has a moderating effect on the relationship between perceived store value and store loyalty, but not on the association between relationship commitment and store loyalty. The insights provided by this study offer academics, retailers and shopping mall managers a richer understanding of the relationships between store loyalty and its antecedents, customers' distance from the mall, and shopping mall loyalty

چکیده

هدف اصلی این مقاله برطرف نمودن بخشی از شکاف های تحقیقاتی در حیطه علم بازاریابی است که در این راه ارتباط میان وفاداری مشتری به فروشگاه و اثر آن بر وفاداری به مرکز خرید بررسی می گردد. این مقاله همچنین به بررسی اثرات ارزش ادراک شده فروشگاه توسط مشتری و رابطه میان تعهد به فروشگاه و وفاداری به فروشگاه و وفاداری به مرکز خریدی که فروشگاه در آن قرار دارد می پردازد. مظالعات نشان می دهد وفاداری به فروشگاه بر وفاداری به مرکز خرید تحت شرایطی مشخص تاثیر گذار است و این شرایط با توجه به فاصله مشتری از مرکز خرید تعیین می گردد. به علاوه مطالعات نشان می دهد که فاکتور فاصله بر ارتباط میان ارزش ادراک شده مشتری از فروشگاه و وفاداری به آن تاثیرگذار است اما این فاکتور بر ارتباط میان تعهد و وفاداری مشتری به فروشگاه تاثیرگذار نیست. محتوی این مطالعه اطلاعات خوبی را در مورد ارتباط میان وفاداری به فروشگاه، پیش زمینه آن ، فاصله مشتری از مرکز خرید و وفاداری به مرکز خرید را اختیار دانشجویان ، محققین، خرده فروشان و مدیران مراکز خرید قرار خواهد داد.

1-مقدمه

فروشندگانی که در یک مرکز خرید فعالیت می کنند همیشه در پی آن هستند که کلیه بازدیدکنندگان مرکز خرید را با ارائه اجناس شان جذب و در نهایت مجبور به خرید نمایند. جذب مشتری و وفادار نمودن آن همواره از اولویت های مغازه داران در مراکز خرید و مدیران مراکز خرید بوده است (بابین و آتاوی 2000). وفاداری مشتری به فروشگاه موجب می شود تا توسعه دهندگان مراکز خرید سهمی از بازار را به دست آورند و نسبت به رقبا مزیت رقابتی به دست آورند (رایت و اسپارکس 1999) در نتیجه وفاداری مشتری به مرکز خرید در طول دهه اخیر نسبت به مطالعات بازاریابی خرده فروشی از اهمیت بیشتری برخوردار گشته است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Shopping mall loyalty
Store loyalty
Relationship commitment
Customer distance
Perceived value

ثبت سفارش جدید