Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " شرکت های کوچک و کسب و کار الکترونیکی: احتیاط کاری، احتمال و هزینه فایده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شرکت های کوچک و کسب و کار الکترونیکی: احتیاط کاری، احتمال و هزینه فایده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Purchasing and Supply Management
سال انتشار
2004
کد محصول
1009808
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
34
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
504 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper examines how e-business affects small firms in supply chains. Research in four UK supply chain cases, assistive/medical technology, construction, computer consumables and apparel, indicate widening gaps between large and small firm investment and strategy for exploitation of e-business. Existing models of e-business operationalisation are critically evaluated; and their appropriateness in providing insight and guidance is reflected on. While each model individually provides some useful insights, none are appropriate for examining small firm take up of e-business. Therefore a new framework is developed based on three key issues—cautiousness, contingency and cost-benefit

چکیده

این مقاله بررسی می کند که چگونه کسب و کارهای الکترونیکی بر شرکت های کوچک در زنجیره تامین تاثیر می گذارد. تحقیق در چهار مورد زنجیره تامین انگستان، کمکی /فن آوری های پزشکی، ساخت و ساز، مواد مصرفی کامپیوتر و پوشاک، که گسترش شکاف بین شرکت های بزرگ و کوچک سرمایه گذاری و استراتژی برای بهره برداری از کسب و کار الکترونیک را نشان می دهد. مدل های موجود از عملیاتی شدن کسب و کار به طور انتقادی ارزیابی شده است، و تناسب آنها در ارائه بینش و راهنمایی منعکس شده است. در حالیکه هر مدل برخی از بینش های مفید را ارائه می دهد، هیچ یک برای بررسی شرکت های کوچک از کسب و کارهای الکترونیکی مناسب نیستند. بنابراین چارچوبی جدید بر اساس سه مسئله کلیدی توسعه داده شد- احتیاط کاری، احتمال و هزینه فایده.

1-مقدمه

اینترنت فرصت ها را برای شرکت های کوچک و متوسط (SME) برای برای بهره برداری از مزایای فن آوری اطلاعات و ارتباطات، به طور مقرون به صرفه، ساده و برای رسیدن به مشتریان و تامین کنندگان جدید ارائه می دهد. به طور همزمان، با این حال، ICT به مشتریان دسترسی ارزان و جهانی را برای یافتن تامین کنندگان جدید پیشنهاد می دهد. درحالیکه فرصت ها به شرکت های کوچک و متوسط معرفی می شود، تجارت بر پایه اینترنت همچنین برای معرفی رقبای جدید به آنچه که بازارهای محلی بودند، تهدید می کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید