Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " جلوگیری از حمله تکرار گره در شبکه های حسگر بی سیم ایستا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جلوگیری از حمله تکرار گره در شبکه های حسگر بی سیم ایستا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
3rd International Conference on Reliability, Infocom Technologies and Optimization
سال انتشار
2014
کد محصول
1009861
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
556 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The sensing and processing power combined with wireless communication technology makes Wireless Sensor Networks(WSN) lucrative for being exploited in abundance in days to come. However, the security of WSN remains an open challenge. One such open security challenge is the node replication attack, where the enemy captures the authentic node from the network and extracts all the security credentials like the cryptographic keys , node id , generation id etc and generate clones of the captured nodes which has the same cryptographic credentials. Many protocols have been reported in the literature to deal with node replication attacks. However few of them provide robust prevention mechanism against this attack so one or the other way vulnerability exists. In this paper, a location independent protocol is proposed to prevent the illegitimate nodes, particularly the compromised clone nodes from joining the network thereby preventing malicious nodes to cause further disturbance to the network

چکیده

انرژی لازم برای حس کردن و پردازش همراه با تکنولوژی مخابرات بی سیم، استفاده حداکثری از شبکه های حسگر بی سیم (WSN) را در آینده نزدیک مقرون به صرفه نموده است. اگرچه، امنیت WSN کماکان به عنوان یک چالش باقی مانده است. یکی از این چالش های امنیتی، حمله تکرار گره می باشد، جاییکه دشمن گره معتبر از شبکه را تسخیر نموده و تمامی موارد امنیتی مانند کلیدهای رمزنگاری، شناسه گره، شناسه تولید و غیره را استخراج می نماید و گروهی از گره های تسخیر شده مشابه را تولید می نماید که از نظر رمزنگاری دارای گواهینامه رمزنگاری یکسانی می باشند. تعداد زیادی پروتکل برای مقابله با حمله تکرار گره در منابع قبلی گزارش شده است. اما، تعداد کمی از آن ها مکانیزم پیشگیرانه مقاومی در برابر این حمله ارائه می دهند که از هر نظر بتواند جلوی آسیب را بگیرد. در این مقاله، یک پروتکل مستقل از موقعیت، برای جلوگیری از عضویت یک گره معتبر بويژه گره های همسان به یک شبکه پیشنهاد شده است، بنابراین گره های مخرب دیگر باعث ایجاد آشوب بیشتر در شبکه نخواهند شد.

1-مقدمه

یک شبکه حسگر بی سیم (WSN)، شبکه ای از حسگرهای با توزیع فضایی و مجهز به یک سری دستگاه تحت عنوان گره حس کننده می باشد، که برای هدف مشترکی با یکدیگر در حال تعامل هستند. این شبکه، خود سازمان یافته می باشد. گره های حس کننده، اطلاعات دنیای واقعی را ثبت می کنند و آن ها را به شکلی که بتوان برای استفاده های بیشتر پردازش و ذخیره نمود، تبدیل می نمایند. توانایی گره های حس کننده در یک WSN می تواند به میزان زیادی متغیر باشد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





WSN
security
node replication attack

ثبت سفارش جدید