Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رشد کسب و کار توسط بازاریابی با رسانه های اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رشد کسب و کار توسط بازاریابی با رسانه های اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Innovation and Applied Studies
سال انتشار
2015
کد محصول
1009869
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
466 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Social media has changed the name of the game for businesses when it comes to marketing their products and services. These new online platforms provide an avenue for a more personal interaction among companies, prospects and existing customers which is no longer one-directional but rather an open forum with immediate responses. With its accessibility and affordability, even small businesses can now execute marketing initiatives that has a wider reach and larger impact especially in branding. In this paper, the author explores six independent factors of social media marketing which results in business growth. Each factor is carefully discussed and analyzed in order to determine how it brings about a positive impact to the business

چکیده

هنگام صحبت از بازاریابی محصولات و خدمات، می توان گفت که رسانه های اجتماعی شیوه‌ی رقابت در کسب و کار را تغییر داده اند. این صحنه‌ی آنلاین و جدید، راهی برای تعامل شخصیِ بیشتر در میان شرکت‌ها، نامزدها و مشتریانِ موجود ارائه کرده است که دیگر یک جهته نیست، بلکه یک فرومِ باز با پاسخ‌های فوری است. با توجه به قابلیت‌های دسترس بودن و قیمت‌های مناسب، حتی کسب و کارهای کوچک نیز می توانند طرح های بازاریابی خلاقانه‌ی خود را به اجرا بگذارند که هم دسترسی وسیع‌تری داشته و هم تاثیر بیشتری به ویژه بر برندینگ دارد. در این مقاله، نویسنده به بررسی شش عامل مستقل در بازاریابی رسانه های اجتماعی می پردازد که باعث رشدِ کسب و کار می شوند. هر یک از این عوامل به دقت مورد بحث و آنالیز قرار گرفته‌اند تا چگونگی تاثیرات مثبت آن‌ها بر کسب و کار مشخص شود.

1-مقدمه

کسب و کارها بر بازاریابی اتکا می کنند تا بواسطه‌ی آن، ارتباط با مشتری را ایجاد کرده، برند خود را ارتقا داده و فروش را بهبود دهند. ظهور رسانه های اجتماعی به شدت چشم انداز کسب و کار را تغییر داده و سطوح جدیدی را ایجاد کرده است. بازاریابی رسانه های اجتماعی به روندی تبدیل شده است که به طور یکسان به ارائه فرصت های بازاریابی برای شرکت های بزرگ و کوچک می پردازد. قبلا برای ایجاد و اجرای استراتژی های بازاریابی نیاز به تلاش و سرمایه بسیاری بود در حالی که این صحنه‌ی جدید و آنلاین محدودیت‌ها را از بین برده و روش های ارزان تر و موثرتری را در درگیر کردن مشتریان بوجود آورده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید