Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,859,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " مسائل پذیرش سفارش و زمانبندی در flow shop دو ماشینه: فرمولاسیون جدید در برنامه‌نویسیِ اعداد صحیح مختلط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مسائل پذیرش سفارش و زمانبندی در flow shop دو ماشینه: فرمولاسیون جدید در برنامه‌نویسیِ اعداد صحیح مختلط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Journal of Operational Research
سال انتشار
2016
کد محصول
1009871
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
47
قیمت بر حسب ریال
1,859,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

We present two new mixed integer programming formulations for the order acceptance and scheduling problem in two machine flow shops. Solving this optimization problem is challenging because two types of decisions must be made simultaneously: which orders to be accepted for processing and how to schedule them. To speed up the solution procedure, we present several techniques such as preprocessing and valid inequalities. An extensive computational study, using different instances, demonstrates the efficacy of the new formulations in comparison to some previous ones found in the relevant literature

چکیده

ما دو فرمولاسیون جدید برای برنامه ریزی عدد صحیح مختلط برای مسائل پذیرش سفارش و زمانبندی در flow shop دو ماشینه ارائه کرده ایم. حل این مسئله بهینه سازی به این دلیل چالش برانگیز است که دو نوع از تصمیم ها باید فورا گرفته شوند: اول، سفارش هایی که برای پردازش پذیرش می شوند و دوم اینکه چطور آنها را زمانبندی کنیم. برای سرعت دادن به فرایند پاسخ، تکنیک هایی از قبیل پیش پردازش و نامعادلات معتبر را ارائه کرده ایم. یک مطالعه محاسباتیِ گسترده با استفاده از مثال های متفاوت، بازدهی فرمولاسیون جدید را در مقایسه با برخی از کارهای مربوطه در ادبیات تحقیق، نشان می دهد.

1-مقدمه

شرکت های بسیاری از سیستمِ ساخت-طبق-سفارش (Make To Order (MTO)) استفاده می کنند. در سیستم های MTO، برنامه ریزی برای تولید یک محصول زمانی آغاز می شود که سفارش مشتری دریافت شود. مزیت اصلی این سیستم ها این است که این گونه سفارش ها سبب می شوند تا موجودی کالاهای تکمیل شده پایین بیاید. اگرچه، این سیستم ها یک ضعف مهمی دارند؛ که در زمان انجام کار برای تکمیل سفارش، ممکن است موجب ضرر مالی برای شرکت ها شود، که دلیل آن از دست دادن کسب و کار با توجه به محدودیت های تولید است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Order acceptance
Scheduling
Mixed integer programming
Preprocessing
Valid inequalities

ثبت سفارش جدید