Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " ساختار و کاربردهای سیستم های هوشمند مشارکتی حمل و نقل " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ساختار و کاربردهای سیستم های هوشمند مشارکتی حمل و نقل
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1009993
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
703 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper describes the System Architecture of the Cooperative Intelligent transportation system. It identifies the stakeholders and their concerns that were considered when developing the system architecture. And then introduces the concepts of architecture Viewpoints and Views, and further details the Viewpoints that have been selected to address stakeholder concerns. Finally describes the architecture of the system from five viewpoints: enterprise, functional, connectivity, communications, and information. The Cooperative Intelligent transportation system applications are shown with two use cases: Utilization of Floating Vehicle Data to cope with environmental issues and Cooperative risk warning systems

چکیــده

در اینجا ساختار سیستمی یک سیستم هوشمند مشارکتی حمل و نقل را تشریح می شود. دست اندرکاران و دغدغه های آنها که در زمان گسترش ساختار سیستم مد نظر بودند، شناسایی می شوند. و سپس جنبه های ساختاری، دیدگاه ها و نقطه نظرات و جزئیات بیشتر این دیدگاه ها که جهت پرداختن به دغدغه های ذینفعان گزینش شده اند، مورد بررسی قرار می گیرند. در پایان ساختار سیستم از 5 دیدگاه تشریح می شود: سرمایه گذاری، عملیاتی، اتصال، ارتباطات و اطلاعات. کارکردهای سیستم هوشمند مشارکتی حمل و نقل همراه با دو مورد کاربردی نشان داده می شوند: استفاده از داده های خودروهای خودروی در حال حرکت در مقابله با مسائل زیست محیطی و سیستم های مشارکتی اعلان خطر.

1-مقــدمـــه

سیستم های هوشمند حمل و نقل (ITS) سیستم هایی هستند که در آنها فناوری های کنترلی و حسگر، ارتباطی و اطلاعاتی شامل اینترنت، برای افزایش ایمنی، پایداری، کارایی، و راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. سیستم های هوشمند مشارکتی حمل و نقل (C-ITS) دسته ای از فناوری های ICT هستند که در آنها ارائه خدمات به واسطه استفاده از اطلاعات/داده های پویای "زنده" و مرتبط با وضعیت موجود برگرفته از سایر نهادهای دارای قابلیت های مشابه (برای نمونه از یک خودرو یا سایر خودروها)، و / یا بین مؤلفه های مختلف شبکه حمل و نقل، شامل خودروها و زیرساخت ها (برای نمونه از یک خودرو به یک سیستم تحت مدیریت یک زیرساخت یا از یک سیستم تحت مدیریت یک زیرساخت به خودروها) فراهم آمده / بهبود می یابند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cooperative Intelligent Transport Systems
Architecture

ثبت سفارش جدید