Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,314,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تحلیل و ارزیابی عملکردهای زنجیره تامین الکترونیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل و ارزیابی عملکردهای زنجیره تامین الکترونیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Industrial Management & Data Systems
سال انتشار
2004
کد محصول
1010123
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,314,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This study proposes a model for the analysis and performance evaluation of e‐supply chains (e‐SCs), that are supply chains (SCs) in which actors are connected by Internet technologies. It is assumed that e‐SC performances are influenced by the network ol structures, by the criteria adopted to manage relationships among involved actors, and by the critical activities that the leading company performs. At first, the variables influencing such factors are identified and the interdependencies among them are analysed to establish existing correlations. This, in turn, enables one to group the values of the influencing factors in four coherent sets which are consistent with different business environments, thus assuring the effectiveness and efficiency to the e‐SC. The obtained reference model is then tested by applying it to literature‐based case studies. The output of this model may be used to design totally new e‐SCs or to redesign the existing ones, in both manufacturing and services industries

چکیده

این مطالعه یک مدل برای تجزیه و تحلیل و عملکرد ارزیابی زنجیره تامین الکترونیکی ارائه می دهد (e-SCS)، که عبارتند از زنجیره های تامینی (SCS) که در آن فعالان توسط فن آوری اینترنتی متصل هستند. فرض بر این است که عملکرد e-SC توسط شبکه ساختارهای سازمانی، معیارهای به تصویب رسیده برای مدیریت روابط بین کنشگران درگیر، و فعالیت های حیاتی که شرکت های پیشرو انجام می دهد تحت تاثیر قرار می گیرد. در ابتدا، متغیرهای موثر بر این عوامل شناسایی شده و وابستگی متقابل آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد تا همبستگی های موجود را ایجاد شوند. این به نوبه خود، ما را قادر می سازد تا مقادیر عوامل موثر را در چهار مجموعه منسجم که سازگار با محیط های مختلف کسب و کار هستند تعیین کنیم، بنابراین از اثربخشی و بهره وری e-SC اطمینان حاصل کنیم. سپس مدل مرجع به دست آمده با اعمال بر مطالعات موردی مبتنی بر ادبیات موضوع تست شده است. خروجی این مدل می­تواند برای طراحی e-SCS کاملا جدید و یا طراحی مجدد e-SCSهای موجود، هم در صنایع تولیدی و هم خدماتی مورد استفاده قرار گیرد.

1-مقدمه

اهمیت مدیریت زنجیره تامین (SC) برای رقابت شرکت های صنعتی و خدماتی توسط چندین نویسنده بیان شده است (بالدی و بورگمن، 2001؛ کوپر و همکاران، 1997؛ لمبرت و همکاران، 1996؛ موریلو، 2001؛ نوکنتود، 2000؛ تپسکات و همکاران، 2000؛ ژنگ و همکاران، 2001). چنین اهمیتی حتی در مورد شرکت هایی که استراتژی کسب و کار الکترونیکی دارند، یعنی درگیر در زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCS) هستند، که همان SCهایی هستند که در آنها بازیگران توسط فن آوری اینترنت و / یا EDI در یک شبکه برای خرید، فروش، و توزیع محصولات یا خدمات و انتقال جریان های نقدی به هم متصل هستند بیشتر مربوط است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید