Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهینه سازی مبتنی بر قابلیت اطمینان منطقی برای سیستم های توزیع توان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه سازی مبتنی بر قابلیت اطمینان منطقی برای سیستم های توزیع توان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electrical Power and Energy Systems
سال انتشار
2015
کد محصول
1010205
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Reliability Centered Maintenance Method (RCM) currently used for maintenance optimization based on the analysis of modes of dysfunctional system failures (FMEA), and after determining the criticality of the system, an adequate maintenance plan is adopted. Following the succession of several applications of this method, in several areas, along twenty years of experience, it was proved that the use of this approach was incomplete for other analysis and evaluation criteria were completely ignored especially in electrical systems. Our view is to apply this method rationally by introducing a whole dependability study (RAMS)

چکیده

روش نگهداری مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM)، در حال حاضر برای بهینه سازی نگهداری مبتنی بر تحلیل مدهای خرابی های سوء عملکردی سیستم (FMEA) استفاده می شود و پس از تعیین اهمیت سیستم، یک طرح نگهداری مناسب اتخاذ می شود. پس از چند کاربرد از این روش در چند حوزه همراه با بیست سال تجربه، ثابت شده است که استفاده از این راهکار برای تحلیل های دیگر ناقص بوده و معیارهای ارزیابی خصوصا در سیستم های الکتریکی، کاملا نادیده گرفته شده اند. پیشنهاد ما استفاده منطقی از این روش با معرفی یک مطالعه وابستگی کامل (RAMS) است.

1-مقدمه

ما در این کار (که از پایان نامه دکترای من استخراج و خلاصه شده است) [1]، یک راهکار بهینه سازی نگهداری مبتنی بر روش های مدل سازی و شبیه سازی را با استفاده از راهکار تجربی RCM به کار برده ایم که بر مبنای تحلیل عملکردی و سوء عملکردی مدهای خرابی با استفاده از مدل FMEA و راهکار SADT برای تجزیه سلسله مراتبی کارهای تحلیل عملکردی مختلف به منظور دسته بندی مواد بر حسب اهمیت می باشد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید