Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " عوامل موثر بر انتخاب روش حسابداری دارایی‌های غیرجاری در اتخاذ اولیه‌ی استاندارد IFRS در میان شرکت‌های نیجریه‌ای " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل موثر بر انتخاب روش حسابداری دارایی‌های غیرجاری در اتخاذ اولیه‌ی استاندارد IFRS در میان شرکت‌های نیجریه‌ای
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2014
کد محصول
1010248
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
327 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه عوامل موثر بر انتخاب روش‌های حسابداری مربوط به دارایی‌های غیرجاریِ شرکت‌های نیجریه‌ای را که در زمینه‌ی اتخاد اولیه‌ی استاندارد IFRS (استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی) در چارچوب تئوری اثباتی حسابداری است، بررسی می‌کند. داده‌ها به صورت تصادفی از گزارش‌های سالانه‌ی 30 شرکت که با هدف اتخاذ شده در سال 20122 منطبق بودند، جمع‌آوری و از تکنیک رگرسیون برای این آنالیز استفاده شد. مشخص شد که اندازه‌ و تمرکز مالکیت شرکت‌ها عوامل موثری در پیش‌بینی انتخاب روش حسابداری برای دارایی‌های غیرجاری هستند. علاوه برای این، شرکت‌ها عمدتا استراتژی افزایش درآمد را غالبا با استفاده‌ از مدل هزینه انتخاب می‌کنند و شرکت‌های با تمرکز مالکیت بالاتر، بیشتر به استفاده از مدل ارزش متعارف به جای استراتژی افزایش درآمد تمایل دارند.

1-مقدمه

نظر به اینکه نیجریه استاندارد IFRS را قبول کرده است، لذا شرکت‌های ذکر شده در بورس اوراق بهادار این کشور، استانداردهای IFRSرا بر اساس گزارش‌های مالی خود از دسامبر 2012 تهیه کردند. تصویب اولیه استاندارد IFRS 1، معافیت‌ها و گزینه‌هایی را برای شرکت‌ها با توجه به محاسبه‌ی دارایی‌های غیرجاری ارائه می‌دهد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید