Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " ذهن آقای بازار: مشکل سخت فایننس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ذهن آقای بازار: مشکل سخت فایننس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Behavioral Finance
سال انتشار
2014
کد محصول
1010266
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
168 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

بازار به عنوان یک ذهن در هر مبحثی در مورد منطق بازار، یک فرض ضمنی است. اما پیامدهای آن در زمینه های هستی شناسی و معرفت شناسی بخوبی درک نشده است. این مقاله به طور خاص نسخه بازاری مشکل ذهن-کالبدی را تعریف می نماید و مشکلات "سخت" فایننس آن را نامگذاری می کند. انکار این مسئله توسط فایننس مدرن منجر به شکست این پارادایم غالب در مواجهه با واقعیت و تولید ناکامل دانش سرمایه گذاری شده است. نهایتا، بعنوان بخشی از مواجهه با این مشکل، این مقاله نگاهی اجمالی بر راه یافت های عملی که می تواند تحقیقات سرمایه گذاری را تقویت کنند، ارائه خواهد داد.

1-مقدمه

به موازات بحران های مالی، سوالاتی در مورد چارچوب نظری یا پارادایمی (Kuhn [1962]) که برای تحلیل اقتصاد و بازار سرمایه بکار می رود، مطرح است. در سایه مشخصه یابی سیستمیک این بحران، که فراتر از ناهنجاری است، می توان مانند greenspan [20088] ادعا کرد که "چرخش مدل ها" عمل نخواهد کرد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید