Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " عوامل تاثیر گذار بر استراتژی های رقابتی واسطه های صادراتی و عملکرد آنها: مقاله مفهومی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل تاثیر گذار بر استراتژی های رقابتی واسطه های صادراتی و عملکرد آنها: مقاله مفهومی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Marketing Development and Competitiveness
سال انتشار
2011
کد محصول
1010283
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
682 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Export performance has been extensively studied from the perspective of manufacturers and SMEs product strategies in foreign markets, with recent attention toward the importance of export/import intermediaries of service industry. In order to sustain competitiveness and enhance future performance, a competitive strategy that parallels with markets globalization and technology advancement is required. This paper will focus on the internal forces that determine the competitive strategy and performance, moderated by external environments

چکیده

عملکرد صادرات به صورت گسترده از نقطه نظر تولید کنندگان و استراتژی های محصول SME ها در بازار های خارجی با توجه به اهمیت واسطه های صادراتی/ وارداتی خدمات صنعتی مورد مطالعه قرار گرفته است. به منظور حفظ مزیت رقابتی و بهبود عملکرد در آینده، ارائه یک استراتژی رقابتی که موازی با پیشرفت تکنولوژی و جهانی سازی باشد، مورد نیاز خواهد بود. این مقاله به بررسی نیرو ها و عوامل داخلی تعیین کننده استراتژی و عملکرد رقابتی تحت تاثیر محیط های خارجی می پردازد.

1-مقدمه

صادرات که به عنوان یک شاخص بسیار مهم برای رشد و شکوفایی اقتصادی به شمار می آید، بیش از گذشته اهمیت یافته و به عنوان منبع اصلی درآمد برای بیشتر کشور ها محسوب می شود. افزایش قابل توجه این میزان مانند %10.7 صادرات مالزی به صورت سالانه از سال 2010 تا 51.8 میلیارد RM (DOS,2011) منجر به رشد اقتصادی مستقیم و غیر مستقیم، افزایش تولید داخلی (GDP)، کاهش نرخ بیکاری و همچنین تثبیت نرخ تبادل پولی با واحد های پولی خارجی شده است. بنابراین، استراتژی بین المللی یک شرکت بیش از پیش به ویژه با افزایش سطح جهانی سازی در میان بازار های بین المللی اهمیت خواهد داشت...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید