Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مشخصه‌های تابش و بهره توان در آنتن‌های شیاردار کروی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مشخصه‌های تابش و بهره توان در آنتن‌های شیاردار کروی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IRE Transactions on Antennas and Propagation
سال انتشار
1957
کد محصول
1010292
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Radiation patterns, impedances, and power gains of nonsymmetrically excited narrow slots on a sphere are considered. Numerical calculations of higher order\phi-dependent modes of the radiation and admittance functions are discussed. These functions are applied to obtain the radiation characteristics of an equatorial slot backed by a radial transmission line and excited by feed points along the slot periphery. This geometry is treated directly as a boundary value problem, no assumption of aperture field distribution along the slot being made. Further application is shown for half wave slots on the sphere and for determining gains of uniformly excited zonal slots as a function of their location. Experimental results simulating the asymmetrically excited equatorial slot geometry are given

چکیده

الگوهای تابشی، امپدانس، و بهره‌های توان در شیارهای باریک القا شده به صورت نامتقارن روی آنتن‌های کروی در این مقاله در نظر گرفته می‌شود. محاسبات عددی مربوط به توابع تابش و ادمیتانس در مودهای مرتبه بالا وابسته به ϕ مورد بحث قرار می‌گیرد. این توابع برای محاسبه مشخصه‌های تابشی شیارهای استوایی (شیارهایی که روی محوری که از مرکز کره عبور می‌کند، ایجاد می‌شود) در یک آنتن کروی شیاردار، و نیز محاسبه مشخصه‌های القایی ناشی از نقاط تغذیه اطراف شیارها، اعمال شده است.  این ساختار هندسی به صورت مستقیم به عنوان یک مسئله مقدار حدی در نظر گرفته شده و هیچ‌گونه فرضی مبنی بر توزیع میدان نقطه‌ای در طول شیارها در نظر گرفته نشده است. کاربردهای بیشتری از شیارهای نیم موج محور استوایی آنتن‌های کروی و نیز روش تعیین بهره‌های شیارهای القایی یکنواخت به صورت تابعی از مکان قرار گرفتن شیار، ارائه شده است. نتایج عملی ارائه شده نیز مربوط به شبیه‌سازی یک ساختار هندسی شیاری شکل القاء شده (تحریک‌شده) به صورت نامتقارن است.

1-مقدمه

مشخصه‌های تابش در یک آنتن کروی توسط محققین بسیاری در سال‌های اخیر مورد بحث قرار گرفته است. شاید بیشترین نوآوری‌های قابل‌توجه مربوط به Stratton و Chu,l Schelkunoff, 2 Bailinand Silver,3 و C. T. Tai.4 باشد. همچنین، محاسبات عددی نسبتاً سنگینی نیز برای محاسبه امپدانس آنتن‌های کروی القاء شده به صورت متقارن در مراجع 5 تا 8 صورت گرفته است و نیز برخی از الگوهای تابشی در صفحه عمودی نیز محاسبه شده است. روابط کلی مربوط به میدان‌های الکترومغناطیسی در اطراف آنتن‌های کروی نیز برحسب میدان‌های مماسی در 10 مورد بحث قرار گرفته است. اما هیچ‌گونه بحث و یا فرمولی در مورد شرایط حدی (مرزی) ساختارهای تغذیه شده نامتقارن ارائه نشده است و داده‌های کمّی ناچیزی در مورد این موضوع وجود دارد. تحقیق ارائه شده در این مقاله پیرامون این جنبه از مسائل آنتن‌های کروی بحث می‌کند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



power gain
slots on a sphere

ثبت سفارش جدید