Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " واژه کار آفرینی استراتژیک و تئوری تخریب خلاق شومپیتر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
واژه کار آفرینی استراتژیک و تئوری تخریب خلاق شومپیتر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1010301
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
428 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The literature of strategic entrepreneurship is one of the few areas of strategic management writing in which Joseph Schumpeter has argued that entrepreneurs create innovations in the face of competition and thereby generate economic growth. The fundamental question in the field of strategic management is how firms achieve and sustain competitive advantage especially in the work of Schumpeter [1934,1942] who argued that the main agents of economic growth are the entrepreneurs. The aim of this paper is to summarize and critically review the concept of the strategic entrepreneurship in the light of economics history by creating a better understanding of the intersection of the academic fields of entrepreneurship and strategic management

چکیده

گزارشات مربوط به کارآفرینی استراتژیک یکی از معدود حوزه های مدیریت استراتژیک است که در آن ژوزف شومپیتر بیان می کند کارآفرینان ، خلاقیت و نوآوری را در رقابت و همچنین ایجاد رشد اقتصادی مورد استفاده قرار می دهند. سوال اساسی در زمینه مدیریت استراتژیک این است که چگونه شرکت ها به مزیت رقابتی دست پیدا می کنند و آن را حفظ می کنند ، خصوصا در کار شومپیتر ، او اعتقاد داشت که عوامل اصلی رشد اقتصادی ، کارآفرینان هستند. هدف این مقاله این است که به صورت خلاصه و کاملا منتقدانه مفهوم کارآفرینی استراتژیک را در پرتو سوابق اقتصادی بوسیله ایجاد درک بهتر  از فصل مشترک رشته های دانشگاهی مرتبط با کارآفرینی و مدیریت استراتژیک  مورد بررسی قرار دهد.

1-مقدمه

یکی از معدود حوزه های مدیریت استراتژیک ، گزارشات مربوط به کار آفرینی استراتژیک ارائه شده بوسیله ژوزف شومپیتر هست که در آنها شومپیتر استدلال می کند که کار آفرینان در رقابت و تولید رشد اقتصادی از خود خلاقیت بروز می دهند. سوال اساسی در زمینه مدیریت استراتژیک این است که چگونه شرکت ها به مزیت رقابتی دست پیدا می کنند و آن را حفظ می کنند ، خصوصا در کار شومپیتر ، او اعتقاد داشت که عوامل اصلی رشد اقتصادی ، کارآفرینان هستند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



strategic management
strategic entrepreneurship
Schumpeter
creative destruction

ثبت سفارش جدید