Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد برای پیش بینی رفتار مشتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2015
کد محصول
1010314
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
457 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

CRM-data mining framework establishes close customer relationships and manages relationship between organizations and customers in today's advanced world of businesses. Data mining has gained popularity in various CRM applications in recent years and classification model is an important data mining technique useful in the field. The model is used to predict the behaviour of customers to enhance the decision-making processes for retaining valued customers. An efficient CRM-data mining framework is proposed in this paper and two classification models, Naïve Bayes and Neural Networks are studied to show that the accuracy of Neural Network is comparatively better

چکیده

چارچوب CRM-داده کاوی روابط نزدیک مشتری را ایجاد کرده و ارتباط بین سازمان ها و مشتریان را در جهان پیشرفته امروزه کسب و کار مدیریت می کند. داده کاوی، محبوبیت در برنامه های مختلف CRM را در سال های اخیر به دست آورده است و مدل طبقه بندی، یک روش مهم داده کاوی مفید در این زمینه است. این مدل برای پیش بینی رفتار مشتریان به منظور افزایش فرایندهای تصمیم گیری برای حفظ مشتریان ارزشمند، استفاده شده است. یک چارچوب CRM-داده کاوی کارآمد در این مقاله ارائه شده و دو مدل طبقه بندی، بیز ساده و شبکه های عصبی برای نشان دادن اینکه دقت شبکه عصبی نسبتا بهتر است، مورد مطالعه قرار گرفته است.

1-مقدمه

داده کاوی به عنوان فرایندی که از تکنیک های ریاضی، آماری و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای استخراج و شناسایی اطلاعات مفید و متعاقبا کسب دانش از پایگاه های داده، استفاده می کند، تعریف شده است. ابزارهای فن آوری اطلاعات، فن آوری های اینترنت پیشرفته و انفجار در داده های مشتری، فرصت را برای بازاریابی بهبود داده و شیوه ای که روابط بین سازمان ها و مشتریانش مدیریت می شوند را تغییر داده است...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




data mining framework
customer relationship management
prediction

ثبت سفارش جدید