Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " انتخاب سرویس های ابری آگاه از QoS مبتنی بر اولویت های نامشخص کاربر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
انتخاب سرویس های ابری آگاه از QoS مبتنی بر اولویت های نامشخص کاربر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on Rough Sets and Knowledge Technology
سال انتشار
2014
کد محصول
1010325
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
715 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

With the growing number of alternative services being deployed by cloud service providers, and users usually can only provide uncertain QoS (Quality of Service) preferences to providers, it becomes difficult to select the most suitable service to satisfy users need. In this paper, we propose a novel model of cloud service selection which considers the uncertainty of user subjective and objective weight preferences. Based on this model, we first analyses the incompleteness and fuzziness of user preference, obtains the user subjective weight preference by intuitionistic fuzzy set and objective weight by attribute significance of rough set. Then we transform the uncertain user QoS preference-aware cloud service selection to a multiple attribute decision-making problem, further we use the technique of order the preference by similarity to an ideal solution to select best service for user. Lastly, we conduct a case study about cloud storage service selection to show the effectiveness and advantages of our approach

چکیده

با رشد روز افزون سرویس های جایگزین که توسط ارائه دهندگان سرویس های ابری استقرار یافته اند، معمولاً کاربران می توانند از اولویت های QoS غیرقطعی (کیفیت خدمات) برای ارائه دهندگان استفاده کند و انتخاب سرویس های مناسب برای ارضای نیازهای کاربر دشوار است. در این مقاله ما یک مدل جدید از انتخاب سرویس های ابری ارائه می کنیم که عدم قطعیت اولویت های وزن عینی و ذهنی را لحاظ می کند. بر اساس این مدل در ابتدا کامل نبودن و ابهام اولویت های کاربر را تحلیل می کنیم و اولویت های وزن ذهنی را با مجموعه ی فازی شهودی و وزن هدف و با اهمیت مشخصه ی مجموعه ی راف تعیین می کند. سپس  انتخاب سرویس های ابری آگاه از اولویت QoS غیرقطعی را به مسئله ی تصمیم گیری مشخصه ی چندگانه تبدیل می کنیم و از روش مرتبه ی اولویت با شباهت به مسئله ی ایده آل استفاده می کنیم تا بهترین خدمات را برای کاربر انتخاب کنیم. در نهایت ما یک مورد مطالعاتی در مورد انتخاب سرویس های ذخیره سازی ابری پیشنهاد می کنیم تا اثربخشی و مزایای روش خود را نشان دهیم.

1-مقدمه

محاسبات ابری [1] یک نوع از قابلیت های محاسبات توزیع شده ی کم هزینه و مقیاس پذیر است که می توان از طریق اینترنت آن را فراهم کرد. با رشد سریع محاسبات ابری، سرویس های وب بیشتر و بیشتری روی بسترهای ابری استقرار یافته اند تا برنامه ی SOA را ایجاد کرده و برنامه های ابری توزیع شده ارائه کنند [2].سرویس های ابری آنقدر فراوان هستند و سرویس های گسترده ای با عملکرد مشابه و نسبت های غیرکارکردی در ابر وجود دارد و می توان اینطور فکر کرد که چگونه یک سرویس ابر مناسب برای تحقق اولویت های خاص کاربران می توان ارائه کرد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Cloud service selection
uncertain user preference
QoS

ثبت سفارش جدید