Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " حسگری طیف سیستم های TETRA از طریق تحلیل زمان-فرکانس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حسگری طیف سیستم های TETRA از طریق تحلیل زمان-فرکانس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Latin America Transactions
سال انتشار
2013
کد محصول
1010364
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

In a cognitive radio system where the primary user is a TDMA based system, spectrum sensing must be able to identify the occupation of both a frequency band and a time slot. Whereas this can be done by scanning each narrowband frequency channel in turns, we can also perform a wideband sampling of the transmitted signal, and identify simultaneously the occupied frequency bands and time slots by means of a time-frequency analysis. In this paper we propose the use of this approach, using a spectrogram, in order to sense the spectrum and determine the occupied channels of a TETRA system

چکیده

در یک سیستم رادیویی تشخیصی که کاربر اولیه، یک سیستم مبتنی بر TDMA است، حسگری طیف باید قادر به شناسایی به کارگیری یک باند فرکانسی و یک شیار زمانی باشد. اگرچه این می تواند با اسکن هر کانال فرکانسی باند باریک به نوبت انجام شود، ما همچنین می توانیم یک نمونه گیری باند وسیع از سیگنال انتقالی را اجرا کنیم و باندهای فرکانسی اشغال شده و شیارهای زمانی را به طور همزمان با استفاده از یک تحلیل زمان-فرکانس شناسایی کنیم. در این مقاله، ما کاربرد این روش را با استفاده از طیف نگار، پیشنهاد می کنیم، تا طیف را درک کرده و کانال های اشغال شده یک سیستم TETRA را تعیین کنیم.

1-مقدمه

رادیوی بدنه زمینی (TETRA)، یک استاندارد ارتباطی رادیویی توسعه یافته توسط موسسه استانداردهای ارتباطی مخابراتی اروپا (ETSI) است که به طور اساسی در اقناع نیازهای سازمان ها همچون امنیت عمومی، حمل و نقل، پلیس و آتش نشانی ها، حکومت، ارتش و سایر آژانس های عمومی [1] مورد استفاده قرار می گیرد که به طور گسترده در بسیاری از کشورهای سراسر جهان استفاده می شود.

به هر حال، همانند همه ی سیستم های بی سیم، طیف نیز برای سیستم های TETRA کمیاب شده است و یک روش ممکن برای غلبه بر این، استفاده از دسترسی به طیف پویا (DSA) است. ما به طور نمونه می توانیم با استفاده از فراساختار موجود، برخی از کاربران را اولویت بندی کنیم که کاربران اولیه نامیده می شوند و به برخی کاربران ثانویه اجازه دهیم تا بر اساس فرصت به شیوه ای تک کاره در کانال های بدون استفاده باقیمانده از کاربران اولیه منتقل شوند. سیستم های اولیه و ثانویه ممکن است نیاز به ارتباط نداشته باشند و در همین راستا سیستم ثانویه از مداخله با اولیه پرهیز کند.

برای پرهیز از مداخله در لینک های مورد استفاده توسط کاربران اولیه، کاربران ثانویه باید از یک روش حسگری طیف قابل اطمینان استفاده کنند. با در نظر داشتن ماهیت TDMA سیستم های TETRA، به منظور افزایش کاربرد طیف، روش باید بهره وری را نه تنها برای کانال های فرکانسی بلکه برای شیارهای زمانی اختصاص داده شده به کاربران اولیه، تشخیص دهد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید