Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تحلیل عملکرد دینامیکی مزرعه توربین های بادی بر پایه DIG دارای STATCOM و SVC " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل عملکرد دینامیکی مزرعه توربین های بادی بر پایه DIG دارای STATCOM و SVC
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Emerging Technology and Advanced Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1010466
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

To meet the strict criteria of grid codes for the integrated wind farm with the grid has become a major point of concern for engineers and researchers today. Moreover voltage stability is a key factor for the stable operation of grid connected wind farm during fault ride through and grid disturbances. This paper investigates the implementation and comparison of FACTS devices like STATCOM and SVC for the voltage stability issue for DFIG-based wind farm connected to a grid and load. The study includes the implementation of FACTS devices as a dynamic voltage restorer at the point of common coupling to maintain stable voltage and thereby protecting DFIG-based wind farm interconnected powers system from isolating during and after the disturbances. The power system model is simulated in MATLAB / SIMULINK and the results show that the STATCOM is better than SVC for the stable operation of wind turbine generator system to remain in service during grid faults

چکیده

برآوردن معیارهای سخت گیرانه کدهای شبکه برای مزرعه یکپارچه توربین بادی دارای شبکه، یک امر مهم برای مهندسین و محققین امروزی شده است. علاوه بر این، پایداری ولتاژ، یک فاکتور کلیدی برای عملیات باثبات شبکه متصل به مزرعه توربین های بادی در طی نقص ride through و اختلالات شبکه می باشد. این مقاله به بررسی پیاده سازی و مقایسه دستگاه های FACTS مانند STATCOM و SVC برای مسئله پایداری ولتاژ برای مزرعه توربین های بادی بر پایه DFIG متصل به یک شبکه و بار می پردازد. در این تحقیق، به پیاده سازی دستگاه های FACTS  به عنوان بازگردان کننده ولتاژ دینامیکی درنقطه کوپلینگ مشترک جهت حفظ ولتاژ ثابت و به همین سبب، حفاظت از مزرعه توربین های بادی بر پایه DFIG متصل به سیستم نیرو در برابر ایزوله شدگی در طی اختلالات و پس از اختلالات پرداخته می شود. مدل سیستم نیرو در نرم افزار MATLAB / SIMULINK شبیه سازی می شود و نتایج نشان می دهند که STATCOM برای عملیات باثبات سیستم مولد توربین بادی به منظور مورد استفاده ماندن در طی نقایص شبکه، نسبت به SVC بهتر است.

1-مقدمه

با نفوذ فناوری های انرژی تجدیدپذیر در شبکه های الکتریکی، انرژی باد به نقطه بسیار مهمی برای مهندسین و محققین جهت تبدیل کارآمد انرژی باد به انرژی الکتریکی و نیز برای عملیات باثبات مزارع توربین بادی دارای شبکه نیرو بدل شده است که به شکل گیری فناوری های جدید برای سیستم تبدیل انرژی باد منتج می شود. سیستم های تبدیل انرژی باد با متغیر سرعت بر پایه DFIG در حال حاضر، به دلیل مزایای عدید خود بیشترین استقبال را داشته اند (1). از لحاظ مفهومی، مولد القایی در DFIG بطور شبکه ای در ترمینال های استاتور و نیز در شاه خط های گردنده به واسطه مبدل AC/DC/AC فرکانس متغیر اندازه گیری شده بطور جزئی (VFC) اتصال می یابد. VFC متشکل یک مبدل با گردنده جانبی (RSC) و یک مبدل با شبکه جانبی (GSC) می باشد که بصورت پشت به پشت به یک خازن پیوند DC متصل می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید