Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " جای گیری بهینه SVC و STATCOM برای افزایش پایداری ولتاژ تحت احتمال با استفاده از بهینه سازی دسته گربه ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
جای گیری بهینه SVC و STATCOM برای افزایش پایداری ولتاژ تحت احتمال با استفاده از بهینه سازی دسته گربه ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Advances in Engineering & Technology
سال انتشار
2012
کد محصول
1010469
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Due to continuous expansion of power system in accordance with the growing demand, stability studies have become a fascinated area for research in the modern day. The aim of this paper is to identify the optimal location and size of shunt FACTS controllers in an interconnected power system under N-1 contingency for voltage stability analysis. As the size and the cost of the FACTS devices are high, an optimal location of FACTS along with its size needs to be identified before they are actually installed. In this process, we are trying to improve the voltage profile and Maximum loading Parameter while maintaining the losses under control using FACTS controllers based upon Cat Swarm Optimization 

چکیده

به دلیل گسترش پیوسته سیستم نیرو با توجه به تقاضای رو به رشد، مطالعات پایداری حوزه محبوبی از تحقیقات در عصر مدرن شده است. هدف این مقاله، شناسایی محل و اندازه بهینه کنترل کننده های FACTS موازی در یک سیستم نیروی بهم متصل تحت احتمال N-1 برای تحلیل پایداری ولتاژ است. از آنجا که اندازه و هزینه دستگاه های FACTS بالاست، یک محل بهینه برای این دستگاه ها به موازات بعد آنها باید پیش از آنکه عملاً نصب شوند، مشخص گردد. در این فرآیند، سعی داریم تا پروفیل ولتاژ و پارامتر بارگذاری حداکثر را اصلاح نموده و از طرفی افت ها را با بهره گیری از کنترل کننده های FACTS بر پایه بهینه سازی دسته گربه ها تحت کنترل حفظ نماییم.

1-مقدمه

پایداری سیستم نیرو (1) یک موضوع بسیار پیچیده است که مهندسین سیستم نیرو را در دو دهه اخیر به چالش کشیده است. به دلیل توسعه پیوسته سیستم های نیرو برای تأمین نیازهای جمعیت رو به رشد، مسائل پایداری سیستم  نیرو نیز یک زمینه مستمر و جذاب بشمار می روند. زمانی یک شبکه انتقال نیروی عظیم نزدیک به حد پایداری ولتاژ کار می کند، کنترل نیروی راکتیو مورد نیاز برای آن سیستم دشوار می شود. پایداری ولتاژ در پایداری سیستم های نیرو از اهمیت بسزایی برخوردار است (5). دلیل اصلی ناپایداری ولتاژ، ضعیف شدن نیروی راکتیو در محل های مختلف در یک سیستم نیروی بهم متصل می باشد. پایداری ولتاژ یک مسئله در سیستم های نیرو است که بارگیری سنگینی داشته، دچار خرابی شده یا کمبود نیروی راکتیو دارند. مسئله پایداری ولتاژ با کل سیستم نیرو مرتبط می باشد، هرچند معمولاً نقش عمده ای در یک زمینه حیاتی از سیستم نیرو دارد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید