Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " توصیف و دسته بندی جهت تسهیل قابلیت درون اجرایی داده ها/رویدادها/خدمات مختلف در اینترنت اشیاء " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توصیف و دسته بندی جهت تسهیل قابلیت درون اجرایی داده ها/رویدادها/خدمات مختلف در اینترنت اشیاء
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Neurocomputing
سال انتشار
2017
کد محصول
1010483
تعداد صفحات انگليسی
18
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The Internet of Things (IoT) refers to an infrastructure that integrates things over standard wired/wireless networks and allows them to exchange information with each other. The IoT is a very complex heterogeneous network, enabling seamless integration of these things is a huge challenge. A publish/subscribe method of integration can be formulated to solve the problems of interconnecting billions of heterogeneous things. In our work, an IoT framework that uses an abstraction layer that decouples an application from the service calls and network interfaces is required to send and receive messages on a particular thing. This paper provides definitions and classifications for heterogeneous data/events/services according to the properties of the things in order to integrate them into a framework for description. Based on these definitions and classifications, heterogeneous data/events/services in the IoT were integrated via topic description through the Data Distribution Service (DDS) middleware standard for real-time publish/subscribe. This paper also concludes with general remarks and a discussion of future work

چکیده

اینترنت اشیاء (IoT) به زیرساختی رجوع می کند که اشیاءی فراتر از استاندارد شبکه های سیمی/بی سیم را به هم متصل می کند و به آن ها اجازه می دهد که با هم تبادل اطلاعات داشته باشند. IoT یک شبکه ی همگن بسیار پیچیده است که برقرای ارتباط میان این اشیاء برای آن چالش بزرگی است. یک روش انتشار/اشتراک ایجاد ارتباط را می توان برای حل مسائل ارتباط درونی میلیون ها شیئ هماهنگ به وجود آورد. در کار ما، یک چارچوب IoT که از یک لایه ی انتزاعی استفاده می کند که موجب جدا شدن از سرویس های تماس می گردد و نرم افزار شبکه ای برای ارسال و دریافت پیام در یک شیئ خاص استفاده می کند. این مقاله توصیف ها و دسته بندی هایی را برای سرویس ها/رویدادها/داده های همگن طبق ویژگی های اشیاءیی به وجود می آورد که برای ایجاد ارتباط در یک شبکه جهت توصیف در نظر گرفته شده اند. بر اساس این توصیف ها و دسته بندی ها، سرویس ها/رویدادها/داده های هماهنگ در IoT از طریق یک توصیف موضوعی به وسیله ی استاندارد میان افزار سرویس توزیع داده ها (DDS) برای انتشار/اشتراک زمان بلادرنگ در نظر گرفته شدند. این مقاله همچنین به نتیجه گیری کلی و بحث راجع به کار آتی می پردازد.

1-مقدمه

اینترنت اشیاء (IoT) زیرساخت شبکه ای اشیاءی فیزیکی می باشد که شامل تکنولوژی در نظر گرفته شده ای است که به آن ها اجازه ی ایجاد ارتباط و تعامل با یکدیگر را می دهد [2][1]. گروه های مختلف بسیاری وجود دارند که IoT را توصیف کرده اند. مرکز MIT Auto-ID تعبیر اینترنت اشیاء را به عنوان سیستمی توصیف می کند که در آن اینترنت از طریق سنسورها و فعال کننده هایی بر اساس شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) وصل گردیده است به طوریکه تمامی اشیاء را به گونه ای قادر می سازد که به عنوان نودهای موجود در یک شبکه ی فیزیکی عمل می کنند [3]. طبق بخش استاندارد سازی ارتباط سیمی ITU (ITU-TIoT یک انقلاب فناوری است که آینده ی محاسبه و ارتباط را نشان می دهد؛ پیشرفت آن به نوآوری فنی دینامیکی در تعدادی از زمینه های مهم از سنسورهای بی سیم تا نانو فناوری بستگی دارد [4]. در کمیسیون اروپایی، IoT از یک نرم افزار عقلانی برای ارتباط و اتصال یافتن اشیاء از طریق بافت های اجتماعی، محیطی و کاربر استفاده می کند...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Internet of Things (IoT); Data Distribution Service (DDS); Topic; Description; Interoperability

ثبت سفارش جدید