Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رهبران نیاز دارند که چه چیزی از فرهنگ سازمانی بدانند؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رهبران نیاز دارند که چه چیزی از فرهنگ سازمانی بدانند؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Business Horizons
سال انتشار
2017
کد محصول
1010487
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
283 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

A major factor in the success of an organization is its culture. Organizational culture can significantly influence the performance and effectiveness of a company; the morale and productivity of its employees; and its ability to attract, motivate, and retain talented people. Unfortunately, many leaders are either unaware of the significant impact culture can have, are aware but overwhelmed by the extensive and sometimes conflicting information available on culture, or are not well informed about how to build and sustain cultures effectively. This article integrates the most consistent findings that leaders need to know about culture and what they can do to build strong, successful cultures that bring out the best in people. Developing organizational culture requires far more than talk about culture and emphasis on its importance. In order to achieve the best results, culture development requires leaders who see it as one of their key tasks and who understand the importance of aligning organization strategies and decision making with cultural ideals

چکیده

عامل اصلی موفقیت یک سازمان، فرهنگ آن سازمان است. فرهنگ سازمانی می تواند به طور  قابل توجهی بر عملکرد و اثربخشی یک شرکت، روحیه و بهره وری کارکنان و همچنین توانایی آنها برای جذب ، ایجاد انگیزه و حفظ استعداد افراد تاثیر قرار بگذارد.  متاسفانه بسیاری از رهبران از اهمیت و میزان تاثیر فرهنگ سازمانی ناآگاه هستند و در اطلاعات گسترده و گاه متناقض در دسترس در مورد فرهنگ غرق شده اند و یا اطلاعات خوبی در مورد چگونگی ایجاد و حفظ  موثر فرهنگ ندارند. این مقاله ، یافته های زیادی  که رهبران نیاز دارند تا در مورد فرهنگ بدانند  و همچنین آنچه را که آنها باید انجام دهند تا این زمینه را تقویت کنند را ارائه کرده است فرهنگ های موفق بهترین را برای افراد به ارمغان می آورد. به منظور ارتقا فرهنگ سازمانی ؛ به صحبت بیشتر در مورد فرهنگ و اهمیت آن نیاز است. به منظور دستیابی به بهترین نتایج ، ارتقا فرهنگ نیازمند رهبرانی است که آن را به عنوان یک وظیفه کلیدی و مهم  برای خودشان در نظر بگیرند و همچنین کسانی که اهمیت هم راستایی استراتژی های سازمانی را با تصمیم گیری در زمینه ایده ال های فرهنگی درک کرده باشد.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید