Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " یک مطالعه تحلیلی حمله MITM در VANETs " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مطالعه تحلیلی حمله MITM در VANETs
نویسنده/ناشر/نام مجله :
3rd international conference on science and engineering-Istanbul, Turkey
سال انتشار
2016
کد محصول
1010520
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Vechiular ad-hoc network ( VANET ) is developing advanced technology to achieve progress in the transport industry and road safety.VANET using a wireless technology to connect to the server to get the necessary information for all activites and this connection provides a way for some of the attacks in wireless network. Wireless networks are vulnerable because of the use of wireless communication, multiple attacks on these networks is to implement some of these attacks using routing topology, malicious nod, Denial of Service (DoS) and MITM Attack

چکیده

شبکه تک-کاره فضایی (خودرویی) (VANET)، فناوری پیشرفته برای دستیابی به پیشرفت در صنعت حمل و نقل و امنیت جاده است. VANET از یک فناوری وایرلس (بیسیم) برای اتصال به سرور برای کسب اطلاعات ضروری برای همه فعالیت ها استفاده می کند و و این اتصال، مسیری را برای برخی حملات در شبکه وایرلس فراهم می کند. شبکه های وایرلس به دلیل کاربرد ارتباطات وایرلس، ارزشمند هستند، حملات متعدد روی این شبکه ها، اجرای برخی از این حملات با استفاده از توپولوژی مسیریابی، ند مخرب، محرومیت خدمات (DoS)، و حمله MITM است.

1-مقدمه

نیازها و فناوری های جدید و امنیت جاده، و مزیت فناوری‌های جدید و اینترنت همراه با هم، یک ساختار به نام شبکه های تک-کاره (VANET) را ایجاد کرده اند. این دسته خاص شبکه های وایرلس که ما داریم بر بسیاری از نیازهای امروزه و فردا غلبه دارد. شبکه بین-خودرویی (بین-فضایی) که نیازهایی از قبیل تصادف هشدار دهنده، ترافیک، آب و هوا، تسهیلات مربوط به جاده، رستوران ها، استراحتگاه ها، مراکز تفریحی و خدمات اینترنتی را براورده می کند، رخدادهای تلفات را مورد توجه قرار می دهد...



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Vehicular ad-hoc network ( VANET )
Intelligent transportation system
Security Attack
MITM

ثبت سفارش جدید