Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
913,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " یک مقایسه‌ی تجربی MRPII و MRI تقاضا-محور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک مقایسه‌ی تجربی MRPII و MRI تقاضا-محور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IFAC-PapersOnLine
سال انتشار
2016
کد محصول
1010521
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
913,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The Demand-Driven MRP (DDMRP) is a method for managing flows in manufacturing and distribution that is supposed to manage uncertainties better than traditional Manufacturing Resources Planning (MRP) using some principles of pull approaches. In this paper, a case-study is investigated in order to objectively and quantitatively compare these two systems. A Discrete-Event Simulation (DES) approach is used to evaluate impacts on system behaviors regarding both methods. Results show insights on the interests of DDMRP

چکیده

MRI تقاضا-محور (DDMRP)، یک روش مدیریت جریان‎ های در ساخت و توزیع است که موظف به مدیریت بهتر عدم قطعیت ها در مقایسه با برنامه ریزی منابع تولید (MRP) سنتی با استفاده از رویکردهای کششی است. در این مقاله، یک مطالعه موردی به منظور مقایسه هدفمند و کمیتی این دو سیستم بررسی می شود. یک رویکرد شبیه سازی رخداد-گسسته (DES) برای ارزیابی تاثیرهای روی رفتارهای سیستم در رابطه با هر دو روش استفاده می شود. نتایج، بینش هایی در در زمینه منافع DDMRP نشان می دهند.

1-مقدمه

راضی‌ ساختن مشتریان و ایجاد سود، اهداف اصلی شرکت هستند. به منظور دستیابی به این اهداف، آنها باید مصالحه ای را بین اهداف مختلف، روی زمان تحویل، کاهش زمان های-هدایت و بنابراین کار در فرایند (VIP)، و کاهش هزینه های فروش کالا بیابند.

برای مدیریت جریان های فیزیکی یا اقتصادی، روش های بسیاری شناخته شده اند. برنامه ریزی منبع تولید (MRPII)، گسترده ترین روش است. خط‌ مشی های جریان کششی (تولید بستگی به مصرف واقعی و تقاضای واقعی دارد) نیز گسترده هستند. یک روش جدید و امیدبخش دیگر، برنامه ریزی نیازمندی های مواد تقاضا-محور (DDMRP) است. «DDMRP، یک متدلوژی برنامه ریزی و اجرای عرضه و تقاضای چند-پله‌ای است.» آن از سال 2000 در حال توسعه است و پیش از این در برخی از شرکت های در آمریکا راه اندازی شده است. علاوه بر این، آن، منفعت فزاینده ای را برای مدیران و محققان صنعتی ایجاد می کند. منشاء های اصلی آن، در موقعیت بندی بافر DDMRP استراتژیک، خط ‌مشی های تشکیل بُعد و بازپرسازی اجرا قرار دارند به طوری که منابع مختلف تغییرپذیری (از عرضه، عملیاتی، تقاضا و مدیریت) را می توان مدیریت کرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید