Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " کاربرد AHP در طراحی نقشه استراتژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کاربرد AHP در طراحی نقشه استراتژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
iBusiness
سال انتشار
2013
کد محصول
1010552
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
571 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This paper presents an application of the Analytic Hierarchy Process (AHP) to support the creation of a strategy map. A strategy map is a representation of the cause-effect relationships between strategic objectives of a Balanced Scorecard (BSC). The method proposed establishes the relationships that are important within the strategy map. The case of seven companies is presented, where the method is applied and the results are compared with the actual maps defined by the companies. The comparison is made to determine in which extend the proposed method is useful for establishing the causal relationships in a strategy map

چکیده

مقاله حاضر کاربرد فرایند تحلیل سلسله‌ مراتبی (AHP) در تدوین نقشه استراتژی را بیان می‌کند. نقشه استراتژی تجسمی از رابطه علی و معلولی بین اهداف استراتژیک کارت ارزیابی متوازن (BSC) است. روش ارائه شده، روابط مهم در نقشه استراتژی را تعیین می‌کند. در این مقاله نمونه‌ای متشکل از هفت شرکت ارائه می‌شود که روش مذکور در آن اعمال شده و نتایج حاصل با نقشه‌های واقعی که توسط شرکت‌ها تعریف شده، مقایسه می‌گردد. این مقایسه به منظور تعیین میزان اثربخشی روش پیشنهادی در تعیین روابط علّی در نقشه استراتژی به کار می‌رود.

1-مقدمه

نیلی [1] در بازنگری خود از پایگاه داده‌ی  ISI Web of Science، 1352 مقاله‌ی چاپ شده در 546 نشریه مختلف را پیدا کرد که عبارت «اندازه‌گیری عملکرد» در عنوان، چکیده یا واژگان کلیدی آنها به کار رفته است. این اعداد و ارقام خود نشانه‌ای از اهمیت این موضوع در ادبیات نظری است. او همچنین دریافت که بیش از 80 درصد این مقالات، بعد از تاریخ ژانویه 1995 به چاپ رسیده‌اند که نشان می‌دهد این موضوع مخصوصاً در سالیان اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Analytic Hierarchy Process
Strategy Map
Balanced Scorecard

ثبت سفارش جدید