Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " اثرات سیاست اجباری مسئولیت اجتماعی شرکت در زمینه ی محافظه کاری حسابداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات سیاست اجباری مسئولیت اجتماعی شرکت در زمینه ی محافظه کاری حسابداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Review of Accounting and Finance
سال انتشار
2016
کد محصول
1010568
تعداد صفحات انگليسی
21
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
977 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده 

هدف- هدف از این مقاله، بررسی این مسأله است که آیا مسئولیت اجتماعی اجباری دولتی (CSR) باعث تولید گزارش دهی مال محافظه کارانه در بازارهای نوظهور می گردد. انتظار می رود که CSR نقش جانشینی را برای ساز و کارهای دولتی در کاهش عدم تقارن اطلاعات بازی کند.

طرح/ روش‌شناسی/ رویکرد- امتیاز – C به وسیله ی خان و واتز (2007) برای ارزیابی میزان محافظه کاری حسابداری سالانه به وجود آمده است. این مطالعه از رتبه بندی CSR مؤسسه ی حسابداری ملی شانگهای استفاده می کند.

یافته‌ها- شواهد تجربی نشان می دهد که سیسات CSR اجباری دولتی می تواند برای القاء گزارش‌گری مالی محافظه کارانه کافی باشد. با این حال با توجه به روابط سیاسی، شواهدحمایت کننده از این ادعا در شرکت‌های دولتی (SOEs) نسبت به غیر دولتی ضعیف تر هستند.

اصالت/ ارزش- یافته‌ها نشان دهنده ی ادراک مناسب نقش بالقوه ی CSR در شرکت‌هاست. همچنین نتایج، شواهدی را درباره ی پویایی‌ها میان فعالیت‌های CSR و رفتار گزارش دهی مدیران را نشان می دهند. این یافته‌ها دارای پیامدهای مهمی برای سرمایه گذاران، تحلیل گران و تنظیم کنندگان هستند.

1-مقدمه

هدف اصلی این مطالعه، بررسی ارتباط میان مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) و محافظه کاری در حسابداری بازارهای نوظهور بود. حجم زیادی از پژوهش‌ها از تلاش مدیران شرکت‌ها بر سر اعتبار بهتر CSR برای عرضه ی منظم اطلاعات درآمدی با کیفیت بالا، حمایت می کنند (لابل و همکاران، 2010؛ کیم و همکاران، 2012). بنابراین بررسی ارتباط میان CSR و محافظه کاری حسابداری به یافته‌های مفیدی می رسد.... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Government policy
Corporate social responsibility
Accounting conservatism
Earnings quality

ثبت سفارش جدید