Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " برآوردهای پایداری تفاضلی مختص به شرکت و سودمندی فزاینده آن‌ها درزمینه‌ی پیش‌بینی و ارزیابی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برآوردهای پایداری تفاضلی مختص به شرکت و سودمندی فزاینده آن‌ها درزمینه‌ی پیش‌بینی و ارزیابی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The Accounting Review
سال انتشار
2015
کد محصول
1010571
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
55
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اگرچه پایداری تفاضلی اقدام تعهدی و جریان‌های نقدی عملیاتی، پدیده‌ای مختص به شرکت است ولی این پژوهش به دنبال به‌کارگیری پایداری تفاضلی مؤلفه‌های سودی مذکور  در مدل‌های پیش‌بینی مقطعی است. ما به این نتیجه رسیدیم که مدل مبتنی بر معیارهای مختص شرکت برای پایداری تفاضلی اقلام تعهدی و جریان‌های نقدی عملیاتی، سودمندی فزاینده‌ای درزمینه‌ی پیش‌بینی خارج از نمونه در مقایسه با مدل‌های مقطعی پیشرفته دارد. ازاین‌رو، معیارهای پایداری تفاضلی مختص به شرکت را در هنگام پیش‌بینی سودهای شرکت‌های باثبات‌تر (یعنی سودآورتر، دارای رشد کمتر و حالت هرمی کمتر)، مفیدتر می‌دانیم. همچنین نشان می‌دهیم که به لحاظ آماری و اقتصادی، راهبرد تجاری توأم با تثبیت سرمایه‌گذاران روی سودها و مبتنی بر سودهای تفاضلی پایدار مختص شرکت، باعث افزایش معنادار بازده شده که این امر با راهبردهای تجاری مبتنی بر حجم اقلام تعهدی، افزایش می‌یابد. این نتایج، نشان می‌دهد که معیارهای پایداری تفاضلی مختص به شرکت حاوی اطلاعات مفیدی برای پیش‌بینی و ارزیابی هستند.

1-مقدمه

طیف گسترده‌ای از بررسی‌های پژوهشی که به مطالعه‌ی پایداری تفاضلی اقلام تعهدی و جریان‌های نقدی عملیاتی و پیامدهایش درزمینه‌ی پیش‌بینی و ارزیابی می‌پردازند، با پژوهش اسلوان (1996) آغاز می‌شود. طبق پیشینه‌ی پژوهشی، سرمایه‌گذاران روی سود خالص (مثل سودهای کل) متمرکز می‌شوند و به پایداری کمتر اقلام تعهدی نسبت به جریان‌های نقدی عملیاتی، توجه نمی‌کنند. به‌طور کلی در این پژوهشی به بررسی پایداری تفاضلی از طریق تحلیل‌های مقطعی می‌پردازیم و پارامتر پایداری یک نوع از تعهد و جریان نقدی عملیاتی واحدی را در مقطع گسترده‌ای از شرکت‌ها موردبررسی قرار می‌دهیم (به‌عنوان مثال اسلوان، 1996؛ زی، 2001؛ دسای، راجگوپال و نکاتاچلم، 2004؛ ریچاردسون، اسلوان، سولیمان و تونا، 2005؛ دچو، ریچاردسون و اسلون، 2008). ضمناً، مفروضه‌ی اصلی در ارزیابی مقطعی پایداری تفاضلی، برابر بودن پایداری تفاضلی اقلام تعهدی و جریان‌های نقدی عملیاتی برای تمامی شرکت‌هاست (به‌عنوان مثال، اسلوان، 1996؛ هفرالا، لوندهلم و ون وینکل، 2011). بعلاوه، ارزیابی مقطعی نیازمند اطلاعاتی درباره‌ی اقلام تعهدی و جریان‌های نقدی عملیاتی شرکت است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید