Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تجزیه و تحلیل مدیریت تکنولوژی با استفاده از نمونه ای از شرکت تولیدی از بخش بنگاه های کوچک و متوسط " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تجزیه و تحلیل مدیریت تکنولوژی با استفاده از نمونه ای از شرکت تولیدی از بخش بنگاه های کوچک و متوسط
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Engineering
سال انتشار
2017
کد محصول
1010581
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
844 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The method of managing technologies in manufacturing enterprises depends primarily on the size of the company and its organisational structure. Not without significance is also a way of understanding the definition of technology. The main purpose of this paper is the identification and analysis of the factors influencing the manner in which technologies are managed in small production enterprises within the metalworking industry. The research process is based on a case study of an enterprise. The received results will help to enhance knowledge related to the development of methods used for technology management in production enterprises

چکیده

روش فناوری های مدیریت در شرکت های تولیدی در درجه اول به اندازه و ساختار شرکت وابسته است. موضوعی که از اهمیت آن نباید غافل شد تعریف تکنولوژی است. هدف اصلی این مقاله ، شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر تکنولوژی ها در شرکت های تولیدی کوچک در صنعت جوشکاری است. فرایند تحقیقاتی بر مبنای مطالعه موردی یک شرکت انجام شده است. نتایج بدست آمده به ما کمک می کند تا دانش مان را در زمینه روش های پیشرفته مورد استفاده در مدیریت تکنولوژی در شرکت های تولیدی را ارتقا دهیم.

1-مقدمه

پیشرفت شرکت های تولیدی به سطح رقابت پذیری شان در بازار های جهانی وابسته است. آن سطح با دسترسی به فناوری و توانایی ارائه راه حل های نوآورانه ارتقا می یابد. اعمال تکنولوژی ها در شرکت باید به درستی انجام شود و لذا می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار باشد. برای بدست آوردن این هدف ، درک ماهیت فناوری و همچنین تعیین مکانیزم های فرایند مدیریت تکنولوژی بسیار ضروری است.

تکنولوژی جزئی از یک دانش کلی در مورد انواع تکنیک ها ، روش ها تشکیل آنها و پیاده سازی آنها در عمل است.  این منجر به کسب دانش و مهارتی می شود که با حل مشکلات تکنولوژیکی خاص مرتبط است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید