Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " C-meanهای فازی چندهسته ای براساس تقسیم بندی تصویر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
C-meanهای فازی چندهسته ای براساس تقسیم بندی تصویر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Conference on Systems Man and Cybernetics
سال انتشار
2010
کد محصول
1010651
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، c-meanهای فازی چندهسته ای به عنوان یک ساختار کلی برای مشکل تقسیم بندی تصویر معرفی شده اند. c-meanهای فازی چندهسته ای، یک روش جدیدی را برای ترکیب اطلاعات مختلف پیکسل های تصویر در الگوریتم های تقسیم بندی به ما ارائه می کنند. یعنی، اطلاعات مختلف پیکسل های تصویر، در فضای هسته با ترکیب توابع هسته مختلف تعریف شده در دامنه ی اطلاعات خاص، ترکیب می شوند. دو الگوریتم تقسیم بندی جدید از ساختار پیشنهادی بدست آمده است. شبیه سازی بر روی تقسیم بندی تصاویر مصنوعی و پزشکی، انعطاف پذیری و مزایای استفاده از c-meanهای فازی چندهسته ای را براساس روش ها، نشان می دهند.

1-مقدمه

تقسیم بندی تصویر، یک کار اساسی در بسیاری از زمینه های تحقیقاتی از جمله بینایی کامپیوتر، ربات های مستقل و تصویر هوشمند و تحلیل ویدئو است. هدف اساسی آن، تقسیم پیکسل های یک تصویر در مجموعه ای از ناحیه ها است به طوری که پیکسل ها در ناحیه های مشابه، با توجه به برخی از خواص، همگن هستند و پیکسل ها در ناحیه های مختلف، غیرمشابه هستند. خوشه بندی، به طور خاص، خوشه بندی c-meanهای فازی (FCM) و واریانس مبتنی بر تقسیم بندی تصویر آن ها، به طور گسترده در این کار با توجه به سادگی و همگرایی سریع آن استفاده شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




muItiple kernel method
fuzzy c-means
image segmenation

ثبت سفارش جدید