Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آنالیز توان الکتریکی کلیدهای قابل قطع فشار گاز (SF6) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنالیز توان الکتریکی کلیدهای قابل قطع فشار گاز (SF6)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
AASRI Procedia
سال انتشار
2014
کد محصول
1010682
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
6
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
421 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This paper addresses the problems, connected with calculation of the electric field and analysis of surface flashover of node tank SF6 circuit breaker. Namely, the gap between the grounded tank unit, a filter system and a conductive system is receiving input power. The paper also provides the recommendations for change SF6 circuit breaker design

چکیده

 این مقاله به مسایل مربوط به محاسبه میدان الکتریکی و تجزیه و تحلیل سطح جرقه زنی کلید های قابل قطع مدار یعنی SF6  ها پرداخته است. بدين معني كه، فاصله بین واحد مخزن متصل شده به زمین، یک سیستم فیلتر کننده و یک سیستم رسانا توان ورودی ناشی از جرقه ها را دریافت می کنند. این مقاله همچنین توصیه هایی برای تغییر طراحی قطع کننده های SF6 ارائه می دهد.

1- مقدمه

طراحی سیستم عایق قطع کننده مدارSF6  می تواند از دو نوع شکاف گازی و یا از نوع سطوح دی الکتریک های جامد باشند. شرایط دشارژ سطوح جریان از دی الکتریک جامد به طور قابل توجهی با دشارژ در شکاف گاز متفاوت است و این امر عامل اصلی در تعیین ابعاد هندسی قطع کننده مدار می باشد. در عمل، سیستم عایق باید قابلیت تحمل در برابر ولتاژهای نرمال AC  و اضافه ولتاژها را داشته باشد. امروزه استفاده ار عایقهای SF6  در دستگاه های ولتاژ بالا به عنوان یک عایق داخلی با توجه به ویژگی های الکتریکی و فیزیکی شیمیایی آنها به طور گسترده ای افزایش یافته است. بنابراین تقاضاها برای اعمال تکنیکهای محاسبه قابل اعتماد و دقیق برای تجزیه و تحلیل توان الکتریکی ساختارهای آنها توسط شکاف اصلی افزایش یافته اند. با این حال، معیارهای در دسترس اغلب تجربی و یا نیمه تجربی و برای کاربردهای خاص می باشند، در نتیجه کاربرد آنها محدود شده است[1]. بنابراین ارزیابی عملکرد ساختار آنها تحت شرایط ولتاژ بالا بسیار پیچیده است... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




SF6 circuit breaker
discharge
gas gap
surface flashover

ثبت سفارش جدید